Kommentti: MoLoSovin coktaili - Vassisen verkostoissa - Markkinointi&Mainonta




ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA

ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA
ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA
ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA

Vassisen verkostoissa

Kommentti: MoLoSovin coktaili

5
Sosiaalinen media on kuollut. Eläköön siis SoMoLo.

--> Juttu jatkuu
Juttu jatkuu

Hyvä vierailija!

Marmain arkisto on vain rekisteröityneiden käytettävissä.
"Voit kirjautua palveluun tästä."
Mikäli sinulla ei ole tunnusta Talentumin palveluihin, voit myös rekisteröityä maksutta yllä olevasta linkistä.

5

5 kommenttia

21.2.2012 8:14
Ny sä mokkkalattehipsteri oot nauttinunna liikaa mokkaa. Ihan oikeesti!
21.2.2012 8:54
Hyvin ja ytimekkäästi jäsennelty. Näin se vaan toimii nyt ja "lähijatkossa". Tuskin tässä nyt ihan heti ruutia keksitään uudestaan. Olisi tietysti mukava nähdä edes yksi yritys joka pystyy muuttamaan markkinointiviestintänsä em. mukaiseksi. Jää nähtäväksi.
21.2.2012 18:33
Riippuen yrityksen määritelmästä tiedän useammankin valokuvaajan, joka toimii täysin tai lähes täysin ton konseptin mukaan. Nähtäväksi jää moniko isommista yrityksistä siihen siirtyy ja onko tarvetta.
21.2.2012 10:36
Tirsk... :D Ihan kiva myyntipuhe, tarvitsisitte lisää asiakkaita? Kuinka moni asiakkaidenne asiakkaista ihan OIKEASTI käyttää nettiä mobiililaitteilla?
21.2.2012 12:28
En vastaa Vassisen puolesta, mutta riippuu varmaan segmentistä. KAIKISTA nettiä käyttävistä suomalaisista surffaa kännykällä 40 % (ja luku kasvaa vauhdilla).

(http://info.mark.fi/markinfo_artikkeli?id=27201902&year=2012)

Jos kohderyhmä on vaikka alle 50-vuotiaat kaupunkilaiset, on prosenttiosuus varmasti huomattavasti suurempi.

Mutta jätä sinä, Jore, heidät vain huomioimatta. Punavuorelaisten hapatusta moiset mopiilit, sano.
Kommentoi
Lähettämällä kommentin hyväksyt säännöt.
Kaikki viestit tarkistetaan ennen hyväksymistä