Kommentti: Sisältömarkkinoija syö toimittajan pöydässä - Vierasblogi - Markkinointi&Mainonta




ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA

ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA
ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA
ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA

Vierasblogi

Kommentti: Sisältömarkkinoija syö toimittajan pöydässä

Netti tarjoaa nykyisin yrityksille varsinaisen runsaudensarven hyviä kanavia kohderyhmien suoraan tavoittamiseen – eikä vain tavoittamiseen vaan myös aktivointiin ja dialogiin.

Markkinointiin ja viestintään erikoistunut sivusto Ragan.com kirjoitti hiljattain, että yritysviestintä ei enää tarvitse perinteistä mediaa välittämään viestejään.

Toimittajan korvaan tämä saattaa kuulostaa ilouutiselta: tervemenoa vaan kaikki ärsyttävät tiedotteiden tuputtajat. Mutta ennen kuin toimituksissa poksautellaan skumpat auki, on hyvä miettiä, miksi näin.


--> Juttu jatkuu
Juttu jatkuu

Hyvä vierailija!

Marmain arkisto on vain rekisteröityneiden käytettävissä.
"Voit kirjautua palveluun tästä."
Mikäli sinulla ei ole tunnusta Talentumin palveluihin, voit myös rekisteröityä maksutta yllä olevasta linkistä.

Kommentoi
Lähettämällä kommentin hyväksyt säännöt.
Kaikki viestit tarkistetaan ennen hyväksymistä