Oletko sisältömarkkinoija? - Digitaalinen jalanjälki -blogi - Markkinointi&Mainonta




ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA

ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA
ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA
ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA

Digitaalinen jalanjälki

Oletko sisältömarkkinoija?

1
Jokaisen yrityksen työntekijän tulisi olla sisältömarkkinoija: brändin sanansaattaja ja tehokas kirjoittaja.

--> Juttu jatkuu
Juttu jatkuu

Hyvä vierailija!

Marmain arkisto on vain rekisteröityneiden käytettävissä.
"Voit kirjautua palveluun tästä."
Mikäli sinulla ei ole tunnusta Talentumin palveluihin, voit myös rekisteröityä maksutta yllä olevasta linkistä.

1

1 kommentti

5.10.2010 8:07
Hei!

Luin digitaalinen jalanjälki-kirjan ja täytyy sanoa että pidin siitä!

Toisin kuin etukäteen pelkäsin, kirja ei sisältänytkään tylsää markkinajargonia vaan oikeasti käytännöllisiä esimerkkejä ja kansanläheisiä lähestymistapoja asioihin.

Liian usein puhutaan nettimarkkinoinnista ja muusta aiheeseen liittyvästä kuin se olisi jotai salatiedettä. Ehkä pelätään että oma työ internet markkinoinnin parissa alkaa näyttämään jotenkin arvottomalta...kuka tietää.

Aion kirjoittaa tästä kirjasta pienen arvostelun omaan blogiini internetmarkkinointi.fi

Kiitos hyvästä ja inspiroivasta lukukokemuksesta!

Kommentoi
Lähettämällä kommentin hyväksyt säännöt.
Kaikki viestit tarkistetaan ennen hyväksymistä
ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA
ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA