Mainonta

18.10.2017 09:11

Kone kuori kermat IBM:n mainoskakusta - "Poikkeuksellista imua markkinoilta"

IBM otti teknologiayhteistyökumppaninsa Koneen näkyvästi mukaan Watson-mainoskampanjaansa. Koneen tähdittämä spotti on kerännyt yli 200 miljoonaa katsojaa tärkeältä markkinalta.

Mainonta

18.10.2017 11:46

Miten tehdä etsintälaitteen mainoksesta vetoava? Lisää yhtälöön vaeltava pehmolelu ja pianoballadi

Mainostoimisto Deutsch suunnitteli Tilelle kampanjan, joka onnistuu vetoamaan tunteisiin.

Asiakassuhteet

18.10.2017 11:09

Tutkimus: Kuluttajan mieli määrää asiakassuhteen - ei yrityksen toimenpiteet

Yritysten mahdollisuudet hallita asiakassuhteitaan ovat luultua rajallisemmat, ilmenee Lotta Vuoriston väitöskirjatutkimuksesta.

Sponsorointi

18.10.2017 10:40

Telia tukee Suomen esports-maajoukkuetta

Sponsoriyhteistyön myötä Telia haluaa olla mukana lisäämässä keskustelua pelikulttuurista ja kilpapelaamisesta.

Teknologia

18.10.2017 08:08

Suurin osa kuluttajista valitsisi yksityisyyden käyttökokemuksen kustannuksella

Kantar TNS:n selvityksen mukaan suomalaiset suhtautuvat nihkeästi matkapuhelimella maksamiseen ja laitteiden tiedonkeruuseen.

Sosiaalinen media

18.10.2017 09:39

Snapchatin yhteistyö NBC Universalin kanssa tiivistyy - luvassa uutta omaa sisältöä

Pikaviestisovellus Snapchatin omistava Snap-yhtiö tiivistää yhteistyötään amerikkalaisen viihdeyhtiö NBC Universalin kanssa.

Sponsorointi

17.10.2017 14:01

Lidlin sponsorointiohjelma eteni ensimmäisiin mitalikahveihin

Kauppaketju kokosi keväällä nuorten urheilijoiden Lidl All Stars -tiimin. Yhtiö palkitsi tiistaina omissa lajeissaan menestyneitä urheilijoita.

Kommentti

17.10.2017 12:53

Yösyöttö sai potkua skandaalista

Yösyöttö-elokuvan ahdinko taipui vertaansa vailla olevaksi markkinointikampanjaksi. Finnkino on ikävän julkisuuden kierteessä.

Sosiaalinen media

17.10.2017 14:51

Nuoriso kaikkoaa Facebookista - some-jätti osti teinisovelluksen

Facebookin ostamassa TBH-sovelluksessa vastaillaan kavereihin liittyviin kysymyksiin.

Suoratoisto

17.10.2017 18:18

Netflix ottaa uuden keinon käyttöön taistelussa piraatteja vastaan

Netflix hakee tekijänoikeuksien ja sisällön suojaamisen koordinaattoria, jonka tehtävänä on muun muassa nuuskia verkosta Netflix-piratismia.

Viestintä

17.10.2017 13:31

Viestintä nousi Suomen kannattavimpien alojen kärkikastiin

Viestintä on noussut kannattavimpien alojen kärkisijoille muiden korkean osaamisen palveluiden joukkoon, kertoo Kauppalehti.

Sponsorointi

17.10.2017 12:23

Omistajaa vaihtanut Hobby Hall sisustaa Suomen Olympiajoukkueen tilat Etelä-Koreassa

Hobby Hall on ryhtynyt Suomen Olympiajoukkueen pääyhteistyökumppaniksi. Yhteistyö näkyy talviolympialaisissa helmikuussa 2018.

Mainonta

17.10.2017 08:15

Sanoma tuo uusia kohderyhmiä tv-mainontaan – "Ikä ja sukupuoli eivät riitä"

Mediayhtiö modernisoi tv-mainontaa hyödyntämällä Finnpanelin keräämää tietoja.

Autokauppa

17.10.2017 11:23

Premium-automerkkien myyntikisassa löytyi selvä ykkönen

Mercedes-Benzin ja BMW:n myynti on kasvanut, Audin vähentynyt.

Uudistukset

17.10.2017 10:16

Konsulttijätti halusi inhimillistää brändinsä

Konsultti- ja it-jätti Capgemini on julkistanut uudistetun brändi-identiteettinsä.

Toimistot

17.10.2017 10:54

Parcero hakee jämäkkää kasvua elämyksistä

Viestintäkonserniksi laajentunut Parcero uudisti tapahtumiin keskittyneen tytäryhtiönsä toiminnan ja nimen.

Mediamainonta

17.10.2017 08:48

Mediamainonnan määrä kasvaa nyt kaikkialla - Suomen vauhti ei päätä huimaa

Mediamainontaan käytettyjen dollareiden määrä kasvaa seitsemän prosenttia maailmanlaajuisesti tänä vuonna, arvioi eMarketer.

Tulokset

17.10.2017 09:35

Netflix kasvaa ennätysvauhtia

Suoratoistopalvelu Netflixin osakekohtainen osavuositulos jäi analyytikkojen odotuksista.

Elokuvat

16.10.2017 15:37

Poikkeukselliseen levitykseen joutunut Yösyöttö-elokuva nousi Suomen katsotuimmaksi

Yösyöttö-elokuvan tekijät ajautuivat riitaan Finnkinon kanssa, minkä johdosta elokuvaa ei nähdä ketjun teattereissa.

Pelit

16.10.2017 15:46

Angry Birds tempaisee Halloweenin kunniaksi Iron Maidenin kanssa

Rovion maailmanlaajuisesti tunnettu mobiilipeli Angry Birds on ryhtynyt yhteistyöhön metalliyhtye Iron Maidenin kanssa.

Kommentti

16.10.2017 13:28

Jos yritys on vastuullinen, se ratkaisee ongelmia

Yrityksen kannattaa luoda arvoa yhdessä muiden yhteiskunnallisten toimijoiden kanssa.

Kampanjat

16.10.2017 16:46

Pihlajalinna haki aitoja tunteita ilman käsikirjoitusta

Pihlajalinna lähti mainostoimisto Folkin kanssa rakentamaan aitoja kohtaamisia ja yllättäviä tarinoita.

Media

16.10.2017 12:38

Otavamedia houkuttelee mainostajia laajalla mediakampanjalla

Otava-konserniin kuuluva Otavamedia on uudistanut brändinsä ja yritysasiakkailleen suunnatun mainontansa.

Työelämä

16.10.2017 18:08

Selätä jatkuva sähköpostistressi

Sähköpostiruuhkan voi ottaa muutamalla yksinkertaisella keinolla hallintaan.

Ruotsi

16.10.2017 14:48

Ruotsin kampanja vetoaa maahanmuuttajiin valtion tarjoamilla tuilla

Ruotsin suurlähetystöjen sivuilla markkinoidaan maata hehkuttamalla, miten paljon tukia maahanmuuttajat voivat saada.

Media

16.10.2017 13:50

Toimittajat ovat tyytyväisimpiä Ilmarisen mediayhteistyöhön

Tloustutkimus selvitti toimittajien tyytyväisyyttä yritysten mediayhteistyöhön. Ilmarisen perässä tutkimuksessa ovat Varma ja Metsä Group.