"Ei ole sattumaa" – Uniper kampanjoi Fortumin tarjouksen kyseenalaistamiseksi

Otavamedia houkuttelee mainostajia laajalla mediakampanjalla

Finlayson avaa second hand -kaupan palautetuille tekstiileille

Tehkää perässä, rohkaisee Jere

Leonardo DiCaprio ja tv-jätti ABC nappasivat itselleen suomalaissarjan

Dove rypi rasismikohussa ja pornosivusto turvautui koneoppimiseen – nämä asiat kiinnostivat markkinointimaailmaa viime viikolla

Some-jätit eivät riittäneet – Venäläisten väitetään valjastaneen suosikkipelin poliittiseksi pelinappulaksi

New York Timesin journalistit saivat uudet some-ohjeet

Fazer uudistaa ravintolansa palvelu edellä – "Emme muuta vain logoa tai miljöötä"

Rainer Lindqvist vaihtoi DDB:n Ehrenstråleen

Vaikuttajaviestinnän ammattilaiset ahkeria vieraita eduskunnassa – Miltton vierailujen kärjessä

Kaakon Viestintä aloittaa yt-neuvottelut

Cucci luopuu aitojen turkisten käytöstä

OP:n Reijo Karhinen: "Poistetusta blogitekstistä on keskusteltu – siitä voit olla varma"

Neljää huonekaluliikettä rangaistiin harhaanjohtavasta hinnoittelusta

Poikkeukselliseen levitykseen joutunut Yösyöttö-elokuva nousi Suomen katsotuimmaksi

Ruotsin kampanja vetoaa maahanmuuttajiin valtion tarjoamilla tuilla

Onko työorganisaatiosi muutoskykyinen? – Tuoreen tutkimuksen mukaan työntekijöillä ja pomoilla on asiasta eri käsitys

Angry Birds tempaisee Halloweenin kunniaksi Iron Maidenin kanssa

Lidl kirittää puurotuotetta uudeksi vientihitiksi

Jos yritys on vastuullinen, se ratkaisee ongelmia

Sorry digitalistit, mutta printtimediat ovat yhä hengissä ja niitä tarvitaan

"Nuoret eivät miellä korkeakulttuuria omakseen" – Taidetestaajat-hanke heittää kasiluokkalaiset kriitikon saappaisiin

Hesburger aloittaa kotiinkuljetukset Suomessa

Suosittu Sarahah-sovellus urkkii yhteystietoja salaa

Sinä, kasvuhakuinen elintarvikeyritys – tuplaa heti markkinointibudjettisi!

Kuluttaja-asiamies puuttui urheiluketjujen markkinointiin – tarjouksissa kikkailtiin tekaistuilla alennusprosenteilla

Huuto.netin mainos valittiin kesäkauden parhaaksi mainosfilmiksi – "karvainen casting" vetosi tuomaristoon

Lidl on nuorten huulilla – 10 puhutuimman brändin joukossa myös suomalaisyrityksiä

Pihlajalinna haki aitoja tunteita ilman käsikirjoitusta