Mainokset

M&M 5.2. 12:10 päivitetty 3.3. 15:38

Äänestä parasta aikakauslehtimainosta

Colourbox

Aikakausmedian ja Markkinointi&Mainonnan yhteistyössä toteuttama Kuukauden aikkarimainos -kilpailu muuttui yleisöäänestykseksi. Nyt saa vaikuttaa.

Aikakausmedian ja Markkinointi&Mainonnan Kuukauden aikkarimainos -kilpailu muuttui yleisöäänestykseksi. Ensimmäisenä arvioitavana ovat tammikuun parhaat aikakauslehtimainokset.

"Kilpailua on järjestetty jo vuodesta 2008, ja kuukauden parhaita mainoksia on ollut tuomaroimassa lähes sata eri ammattilaista, jotka ovat arvioineet mainoksia mainostajan, mainostoimiston ja mediatoimiston näkökulmasta. Nyt haluamme antaa äänen Marmai.fi:n lukijoille, joilla on vahva markkinointiosaaminen", kertoo Aikakausmedian markkinointi- ja tutkimuspäällikkö Outi Sonkamuotka.

Aikakausmedian esiraati valitsee kilpailun shortlistan kuukauden aikana suomalaisissa aikakauslehdissä ilmestyneistä mainoksista. Viiden parhaan joukkoon pääsivät tammikuussa Aurinkomatkat, Ikea, Sanoma Lifestyle, Turkin Valtion Matkailutoimisto sekä VV-Auto-Group/Audi.

Äänestä tammikuun parasta aikakauslehtimainosta ja perustele valintasi tässä alla. Muista mainita kommentissasi, että mitä mainosta äänestit.

 

Kisan voittaja julkistetaan myöhemmin Markkinointi&Mainonta-lehdessä.

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin hyvää aikakauslehtimainontaa ja inspiroida sen tekijöitä. Kilpailun parhaat mainokset kootaan vuosittain Vuoden aikkarimainokset –julkaisuun. Kooste vuoden 2015 parhaista mainoksista ilmestyy 1.3.

Muista perustella valintasi, parhaat pääsevät lehteen.

Nimitykset

29.08.2016 14:16

Otavamedian Harju siirtyy Fonectan ruoriin

Fonectan entinen toimitusjohtaja Timo Hiltunen kertoi toukokuussa väistyvänsä tehtävästä. Pekka Harjun paikan Otavamedian johdossa on ottanut Timo Kopra.

Toimistot

29.08.2016 13:38

Lihatalo valitsi Reputationin

HKScanin mediatoimistona jatkaa Dagmar ja tuoteviestintä on keskitetty viestintätoimisto Rianno Communicationsille.