Kampanjat

M&M 10.2. 15:13 päivitetty 3.3. 15:39

Adidas nostaa naisurheilijat globaalin kampanjan keskiöön

Kuvakaappaus
Hannah Bronfman Adidaksen kampanjavideolla.

Adidaksen Here to Create -videoissa esiintyvät urheilijat käyttävät luovuutta hyväkseen yltääkseen huippusuorituksiin.

Adidas tuo esiin huippu-urheilijanaisten arkea uuden, globaalin Sports16-kampanjansa ensimmäisessä avauksessa.

Urheilubrändi on julkaissut sarjan Here to Create -spotteja, joissa esiintyvät muun muassa tennispelaaja Caroline Wozniacki ja WNBA-koripalloilija Candace Parker.

Kampanjan on suunnitellut mainostoimisto 72andSunny. Sen tavoittena on yhdistää luovuus huippu-urheiluun ja näyttää, miten urheilijat ruokkivat inspiraatiota yksityiselämässään ja sitä kautta myös saavuttavat tavoitteensa, kertoo The Drum.

 

Adidaksen kampanja seuraa kilpailijoidensa naisurheilijoihin keskittyviä markkinointitoimia. Nike aloitti viime vuoden keväänä historiansa suurimman naisille suunnatun mainoskampanjan Better For It.

Under Armourin kampanjan I Will What I Want mainos taas valittiin Gunn Reportin listauksen parhaimpien digimainosten joukkoon. Kampanjaa tähditti muun muassa malli Gisele Bündchen.