Kisat

M&M 25.2. 15:12 päivitetty 3.3. 15:39

AdProfitin kolmeen sarjaan ilmoitettiin 31 työtä

AdProfit-kisassa valitaan Vuoden paras kampanja, Vuoden paras lanseeraus ja Vuoden paras yhteiskunnallinen kampanja.

Mainostajien Liiton järjestämään tuloksellisuutta ja vaikuttavuutta painottavaan AdProfit-kilpailuun ilmoitettiin 31 työtä.

Kisassa on kolme sarjaa, ja niiden välille työt jakautuivat seuraavasti: Vuoden paras kampanja 19, Vuoden paras lanseeraus kahdeksan sekä Vuoden paras yhteiskunnallinen kampanja neljä.

AdProfitin shortlistan valitsee maaliskuussa kolme alan ammattilaisista koostuvaa esituomaristoa.

Lopulliset voittajat päättää ylituomaristo. Palkinnot jaetaan 28. huhtikuuta.

Juniorisarjan ilmoittautuminen on auki 11. maaliskuuta asti. Sarjaan voivat osallistua nuoret suunnittelijat ja alan opiskelijat. Sarjan kumppanina on tänä vuonna Alko, jonka aidon briiffin pohjalta kilpailijat ideoivat kampanjan.

Kolmen kilpailusarjan ja juniorisarjan lisäksi palkitaan Vuoden briiffaaja. Vuoden briiffaajaksi voi huhtikuun alkuun asti ehdottaa henkilöä, joka asiakkaana tekee tuloksellista yhteistyötä suunnittelijoiden kanssa.

AdProfit-kilpailun järjestää Mainostajien Liitto yhteistyökumppaneinaan Aalto-yliopisto, Alko, Alma Media ja Markkinointi&Mainonta.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Vaihde: 0204 42 40

Tilaajapalvelu puh: 0204 42 4100

Puhelun hinta (sis. alv 24%): 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/minuutti. Ulkomailta yritysnumeroon soittamisen hinnoittelee ulkomainen operaattori. Sopimusasiointi: 03051 4100 (8,8 snt/min sis. alv 24 %).