Brändiuudistukset

M&M 18.2.2016 11:26 päivitetty 3.3.2016 15:39

Agency Leroy uudisti Katri Niskasen

Brändiuudistuksen läpikäynyt Katri Niskanen keskittyy yhä voimakkaammin kansainvälisille markkinoille.

"Freesautunut brändini tähtää entistä innokkaammin kansainvälisille markkinoille. Tavoitteena on kasvaa sekä kotimaassa että ulkomailla", sanoo suunnittelija Katri Niskanen tiedotteessa.

Niskanen on uudistanut 6-vuotiasta brändiään mainostoimisto Agency Leroyn avustuksella.

Yhteistyön tuloksena Katri Niskanen -muotibrändin identiteettiä on kirkastettu sekä verkkokauppa ja myymälä uudistettu.

Verkkokauppa uudistui jo syksyllä, ja eilen keskiviikkona 17. helmikuuta avautui uusi putiikki Bulevardi 15:ssä Helsingissä. Myymälän yhteydessä toimii Niskasen mittatilausateljee.

"Uskon, että laaja uudistus tekee meistä aidosti kansainvälisemmän, ja brändinä kokonaisemman ja kiinnostavamman”, Niskanen arvioi uudistuksen onnistumista.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Media

21.07.2017 09:32

Alma Median tulos parani odotetusti

Mediatalo Alma Median oikaistu liikevoitto kasvoi lähes 34 prosenttia vuodentakaisesta huhti-kesäkuussa. Tulosta paransivat etenkin Alma Marketsin vahva kasvu Tšekissä sekä kustannussäästöt.