Brändiuudistukset

M&M 18.2.2016 11:26 päivitetty 3.3.2016 15:39

Agency Leroy uudisti Katri Niskasen

Brändiuudistuksen läpikäynyt Katri Niskanen keskittyy yhä voimakkaammin kansainvälisille markkinoille.

"Freesautunut brändini tähtää entistä innokkaammin kansainvälisille markkinoille. Tavoitteena on kasvaa sekä kotimaassa että ulkomailla", sanoo suunnittelija Katri Niskanen tiedotteessa.

Niskanen on uudistanut 6-vuotiasta brändiään mainostoimisto Agency Leroyn avustuksella.

Yhteistyön tuloksena Katri Niskanen -muotibrändin identiteettiä on kirkastettu sekä verkkokauppa ja myymälä uudistettu.

Verkkokauppa uudistui jo syksyllä, ja eilen keskiviikkona 17. helmikuuta avautui uusi putiikki Bulevardi 15:ssä Helsingissä. Myymälän yhteydessä toimii Niskasen mittatilausateljee.

"Uskon, että laaja uudistus tekee meistä aidosti kansainvälisemmän, ja brändinä kokonaisemman ja kiinnostavamman”, Niskanen arvioi uudistuksen onnistumista.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Innovaatiot

27.03.2017 18:30

Voitto, Helsingin yliopisto ja SEK kehittivät uuden palvelun

Mediatoimisto Voitto ja Helsingin yliopisto ovat kehittäneet yhteistyössä uuden Unibot-palvelun. Kyseessä on Facebook-ympäristössä toimiva automaattinen, vuorovaikutteinen keskusteluohjelma, joka ohjaa nuoria käyttäjiä heitä kiinnostavien koulutusvaihtoehtojen äärelle.

Yrityskaupat

27.03.2017 12:30

Solita ostaa palvelumuotoilutoimisto Palmun

Digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys Solita ostaa yrityskaupassa palvelumuotoilutoimisto Palmun koko osakekannan. Solita ilmoitti yrityskaupasta maanantaina julkaisemassaan tiedotteessa.