Brändiuudistukset

M&M 18.2. 11:26 päivitetty 3.3. 15:39

Agency Leroy uudisti Katri Niskasen

Brändiuudistuksen läpikäynyt Katri Niskanen keskittyy yhä voimakkaammin kansainvälisille markkinoille.

"Freesautunut brändini tähtää entistä innokkaammin kansainvälisille markkinoille. Tavoitteena on kasvaa sekä kotimaassa että ulkomailla", sanoo suunnittelija Katri Niskanen tiedotteessa.

Niskanen on uudistanut 6-vuotiasta brändiään mainostoimisto Agency Leroyn avustuksella.

Yhteistyön tuloksena Katri Niskanen -muotibrändin identiteettiä on kirkastettu sekä verkkokauppa ja myymälä uudistettu.

Verkkokauppa uudistui jo syksyllä, ja eilen keskiviikkona 17. helmikuuta avautui uusi putiikki Bulevardi 15:ssä Helsingissä. Myymälän yhteydessä toimii Niskasen mittatilausateljee.

"Uskon, että laaja uudistus tekee meistä aidosti kansainvälisemmän, ja brändinä kokonaisemman ja kiinnostavamman”, Niskanen arvioi uudistuksen onnistumista.

Markkinointi

09.12.2016 09:55

Starbucks heräsi isosti Pokémon Go -huumaan

Tuhannet kahvilat Yhdysvalloissa ovat muuntautuneet Pokéstopeiksi tai -gymeiksi. Pelaajat voivat pokémoneja kerätessään siemailla uutta, teeman mukaista juomaa.