Verkko

Suvi Korhonen 18.5. 14:48

Ajattelematonta markkinointia – Mastercard kehotti asiakkaitaan esittelemään käsilaukkujensa sisältöä

Colourbox

Mastercardin mainonnasta ja markkinoinnista vastaa McCann.

Verkkorikolliset käyttävät paljon vaivaa ihmisten maksukorttien tietojen hankkimiseen, mutta joskus yritykset petaavat ajattelemattomuuksissaan rikollisille hyvät apajat.

Some-kilpailu meni päin honkia Serbiassa, kun Mastercard kehotti jakamaan kuvia käsilaukun sisällöstä. Esimerkkikuvassa näkyi selvästi luottokortin numero. Kampanja on sittemmin poistettu verkosta.

Mastercardin mainonnasta ja markkinoinnista vastaa McCann.

Serbiasta kotoisin oleva it-osaaja Željko Švedić kirjoittaa blogissaan, että tämä on ”ensimmäinen tietojenkalastelukampanja, jonka järjestää luottokorttifirma!”

Lähde: Tivi

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

17.08.2017 10:42

Mainostajat rämpivät verkossa

Online-kampanjat tavoittavat naiset huonommin kuin miehet, ja todella heikosti kaikki nuoret aikuiset.