Uudistukset

M&M 18.2.2016 09:21 päivitetty 3.3.2016 15:39

Aller uudisti Fitin - Oma treenijengi Instagramiin

Ensimmäisen uudistuneen Fitin kannessa poseeraa hyvinvointibloggaaja Oona Tolppanen, joka luotsaa myös Fitin treenijengiä Instagramissa.

Fit on uudistanut ulkoasunsa ja sisältönsä. Treenilehti satsaa nyt Instagramiin.

Ensimmäisen uudistuneen Fitin kannessa poseeraa hyvinvointibloggaaja Oona Tolppanen, joka luotsaa myös Fitin treenijengiä Instagramissa.

Aller Media uudistaa treenilehti Fitin ulkoasun ja sisältöjä. Uudistuksen myötä Fit perustaa myös oman sosiaalisen median treeniringin Instagramiin

Mediakonsernin mukaan uudistuksen läpikäynyt Fit keskittyy aikaisempaa enemmän inspiroiviin treenivinkkeihin, tarinoihin sekä hyvinvointiteemoihin.

"Fit ei ole pelkkä liikuntalehti, sillä liikunta yksinään ei riitä pitämään kehoa terveenä ja kunnossa. Yhtä tärkeää on oikeanlainen ravinto ja mielen tasapaino", määrittelee lehden vt. päätoimittaja Taru Marjamaa tiedotteessa.

Fitin treenipiiriin pääsee mukaan #Fitjengi-hashtagilla somessa. Hashtagin kautta lukijat voivat  seurata Fitin vinkkejä ja haasteita sekä lukea tarinoita treenaajien arjesta, jakaa motivaatiokuvia ja osallistua keskusteluun treenaamisesta.

Fitjengin treenit ohjaa hyvinvointibloggaaja Oona Tolppanen, joka on suunnitellut #Fitjengille kuusi treeniä. Ensimmäinen treenijakso julkaistaan lehden verkkosivuilla torstaina 18. helmikuuta. Fitness-kisoista tuttu Tolppanen on nostettu myös uudistuneen Fitin kanteen.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.