Yhteistyö

M&M 17.5. 12:30

Allerista avaruusmediayhtiön kumppani – "Space Nation tarjoaa monia natiiveja mainosmuotoja"

Aller Media ryhtyy vastaamaan kansainvälisen Space Nation -projektin sisältöjen kaupallistamisesta Pohjoismaissa.

Allerista on tullut avaruusmediayhtiöksi itseään kutsuvan Space Nationin yhteistyökumppani. Aller myy Space Nation -projektiin liittyviä media- ja sisältöratkaisuja, kuten dataohjattuja markkinointipalveluja. Mainosmyynnin lisäksi Aller vastaa myös siihen liittyvästä sisällöntuotannosta.

Space Nation -yhtiön samaa nimeä kantava pääprojekti on NASAn astronauttien kouluttajien kanssa yhteistyössä rakennettu koulutusohjelma, jonka avulla kuka tahansa voi kilpailla mahdollisuudesta päästä astronauttivalmennukseen ja sen päätteeksi avaruuslennolle. Ohjelma lanseerataan syksyllä 2017.

”Näemme, että mainostajalle korkean profiilin projekti on erittäin houkutteleva: mukanaolo avaruusmatkailuun ja elinikäiseen oppimiseen liittyvässä hankkeessa on ainutkertaista niin Suomessa kuin maailmallakin. Tarjoamme brändeille mahdollisuuden näkyä hyvin monipuolisesti eri sisällöissä ja alustoilla läpi kampanjan”, kommentoi Allerin Partner Manager Juulia Karjulatiedotteessa.

Space Nation on suomalainen startup-yritys, jonka Forbes on listannut kiinnostavimpien kansainvälisten startupien joukkoon. Sen tuottaman ohjelman tavoitteena on, että kuka tahansa voi pyrkiä astronautiksi.  Harjoitteluun on tuotettu ilmainen mobiilisovellus, jonka avulla ihmiset ympäri maailman voivat kehittää fyysisiä, henkisiä ja sosiaalisia taitojaan. Parhaiten pärjänneet nähdään televisioitavassa valmennuksessa ja kilpailussa, jonka voittaja pääsee avaruusmatkalle.

"Space Nation tarjoaa monia natiiveja mainosmuotoja, joissa kiinnostava sisältö rakennetaan osaksi Space Nationin astronauttikoulutusta, joka on avoin kaikille käyttäjille”, Space Nationin CSO Annette Kauppinen kertoo tiedotteessa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö