Yhteistyöt

M&M 27.1.2016 12:24 päivitetty 3.3.2016 15:38

Altia aloitti yhteistyön Mirumin kanssa

Colourbox

Yhteistyö käynnistyi Mirumin voitettua Altian kilpailutuksen.

Alkoholijuomayhtiö Altia Finland käynnisti joulukuussa yhteistyön Mirum Helsingin kanssa.

Mirumin kontolle keskittyy Altian omien juomabrändien markkinointiviestintä sekä brändinrakennus.

Yhteistyö alkoi Altian viinibrändien El Tiempon, Ballet'n ja St. Elmon kanssa, joiden lisäksi yhteistyö kattaa myös Altian väkeviä juomia.

Mirum valittiin Altian yhteistyökumppaniksi kilpailutuksen jälkeen.

"Tavoitteenamme on rakentaa klassisten, hyvin tunnettujen tuotteittemme brändiä seuraavalle tasolle ja Mirumin asenne ja osaaminen pelaa tiimimme kanssa hyvin yhteen", kertoo Altia Finlandin markkinointijohtaja Kaisa Uschanoff-Alasaari tiedotteessa.

Mirum Helsinki on osa kansainvälistä Mirum-toimistoverkostoa, johon kuuluu 46 toimistoa ja yli 2200 työntekijää 20 eri maassa. Mirum on osa WPP:n omistamaa J. Walter Thompson Companya.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

24.01.2017 18:54

Ikävän viestin häivyttäminen osuu viestijän omaan nilkkaan

"Vaihtoehtoisten faktojen" ja "valeuutisten" aika ei ole haaste pelkästään mediaorganisaatioille vaan kaikille viestijöille. Siksi ainoa toimiva pitkän aikavälin viestintästrategia on avoimuus, myös silloin kun kerrottavana on ikäviä uutisia.