Yhteistyöt

M&M 27.1.2016 12:24 päivitetty 3.3.2016 15:38

Altia aloitti yhteistyön Mirumin kanssa

Colourbox

Yhteistyö käynnistyi Mirumin voitettua Altian kilpailutuksen.

Alkoholijuomayhtiö Altia Finland käynnisti joulukuussa yhteistyön Mirum Helsingin kanssa.

Mirumin kontolle keskittyy Altian omien juomabrändien markkinointiviestintä sekä brändinrakennus.

Yhteistyö alkoi Altian viinibrändien El Tiempon, Ballet'n ja St. Elmon kanssa, joiden lisäksi yhteistyö kattaa myös Altian väkeviä juomia.

Mirum valittiin Altian yhteistyökumppaniksi kilpailutuksen jälkeen.

"Tavoitteenamme on rakentaa klassisten, hyvin tunnettujen tuotteittemme brändiä seuraavalle tasolle ja Mirumin asenne ja osaaminen pelaa tiimimme kanssa hyvin yhteen", kertoo Altia Finlandin markkinointijohtaja Kaisa Uschanoff-Alasaari tiedotteessa.

Mirum Helsinki on osa kansainvälistä Mirum-toimistoverkostoa, johon kuuluu 46 toimistoa ja yli 2200 työntekijää 20 eri maassa. Mirum on osa WPP:n omistamaa J. Walter Thompson Companya.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.