Äänestykset

M&M 2.12. 10:51

Arktinen kampanja vetosi

M&M:n lukijat äänestivät WWF:n jääkarhumainoksen lokakuun parhaaksi aikakauslehtimainokseksi.

WWF:n varainhankintakampanjan mainos sai ihmiset äänestämään. | Kuva: WWF

WWF:n Arktinen kampanja -mainos voitti Aikakausmedian ja Markkinointi & Mainonnan yhteistyössä toteuttaman Kuukauden aikkarimainos -kilpailun yleisöäänestyksen.

WWF:n oman tiimin ja Jyrki Reinikan suunnittelemassa mainoksessa mediatoimistokumppanina oli ToinenPHD. Mainos oli julkaistu Imagessa ja Kauneus & Terveys -lehdessä.

Aikakausmedian esiraati valitsi kilpailun shortlistan kuukauden aikana suomalaissa aikakauslehdissä ilmestyneistä mainoksista. Viiden parhaan joukkoon ylsivät lokakuussa WWF, Säästöpankkiliitto ry, Mandatum Life, Fiskars Brands ja Fazer Makeiset.

WWF:n Arktinen kampanja sai 48 prosenttia annetuista 715 äänestä. Hopealle ylsi Säästöpankkiliitto ry:n Pienyrittäjät, joka keräsi 23 prosenttia äänistä. Mainostoimistona työssä oli Bob the Robot ja mediatoimistona Dagmar.

Pronssille pääsi Mandatum Lifen Arvo & Oikein 12 prosentilla. Mainoksen suunnittelusta vastaa Dynamo & Son.

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on nostaa esiin hyvää aikakauslehtimainontaa ja innostaa tekijöitä entistä parempiin suorituksiin.

Marraskuun parasta aikakauslehtimainosta etsitään jo!

Käy antamassa äänesi täällä. Ehdokkaina ovat tällä kertaa Helsingin kaupungin kohuttu Kotiväkivalta, Pauligin Tom of Finland -joulukahvin mainos, Lumenen Lähde, Tikkurilan Sävylupaus sekä Oikotien Kun aika on.