Kampanja

M&M 22.9. 11:47

Ärrä tuo rintaliivit kahvikuppeihin

R-kioski

R-kioski suunnitteli Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräystä varten kioskeille uudet kampanjakahvikupit.

R-kioski osallistuu Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräykseen tänä syksynä omintakeisella tavalla.

Ärrä tuo kioskeille 26. syyskuuta alkaen Roosa nauha -kupit, joilla halutaan herättää huomiota vakavaan asiaan "ärrämäisellä tyylillä".

Aiemmin R-kioskit ovat osallistuneet kampanjaan myymällä Roosa nauha -tuotteita.

"Tänä vuonna halusimme lähteä mukaan vielä aivan omallakin tuotteellamme. Ärrämäiseen tyyliin lähestyimme asiaa pilke silmäkulmassa, ja saimme idean rintaliivien tuomisesta kuppiin, joka olisi jokaiselle sopiva", R-kioskin markkinointipäällikkö Riikka Pellosniemi kertoo tiedotteessa.

R-kioski tarjoaa kahvin ja Ärräveden erikoishintaan kolmella eurolla kampanjan ajan. Jokaisesta kampanjaostosta lahjoitetaan 25 senttiä Syöpäsäätiön Roosa nauha -keräykseen.

Ärrän Roosa nauha -kahvikupposia koristaa roosa rintaliivi -design, jonka suunnittelun taustalla on R-kioskin markkinointiosasto.

Kampanjaa voi seurata sosiaalisessa mediassa tunnuksilla #roosanauha, #roosakuppi ja #nauhapäälle.

Syöpäsäätiön Roosa nauha -kampanjalla kerätään varoja rintasyöpätutkimukseen ja syöpäpotilaiden neuvontaan.

R-kioski on osan Reitan Group -yhtiöön kuuluvaa Reitan Convenience -yhtiötä. Reitan Conveniencen liikevaihto oli vuonna 2015 1,6 miljardia euroa ja myymälöitä oli 2 400. Reitan Groupin liikevaihto samana vuonna oli 9,0 miljardia, ja se työllistää 36 000 henkilöä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö