Kampanjat

M&M 12.1.2016 14:31 päivitetty 3.3.2016 15:37

Autoilija, tee taukokyykky - ABC avaa vuoden haasteella

Colourbox

ABC-ketju haastaa kansan kyykkäämään automatkoilla.

Liikennemyymäläketju ABC haastaa kansan kyykkäämään 21 päiväksi. Yhdessä motivaatioverkosto Motiviren kanssa toteutetulla kyykkyhaasteella ketju haluaa muistuttaa ihmisiä taukoliikunnan tärkeydestä.

Kyykkykampanjan ABC:lle on suunnitellut S-ryhmän sisäinen mainostoimisto SOK Media.

Taukoliikunta on uusi avaus ABC-ketjun markkinonnille. Miksi päätitte tehdä liikuntakampanjan, SOK:n ABC-ketjuohjauksen markkinointiassistentti Eeva Haapala?

"Tammikuu on perinteisesti terveys- ja hyvinvointi-innostuksen aikaa. Kampanja liittyy autoiluun: taukojen aikana on hyvä jumppailla ja verrytellä."

S-Työterveyspalveluiden vastaava työfysioterapeutti Susanna Espo huomauttaa ABC:n tiedotteessa, että autoa ajaessa asennon vaihtelu on vielä rajallisempaa kuin työpöydän ääressä.

"On se sitten autossa tai työpöydän äärellä, on hyvä tauottaa vähintäänkin kerran kahdessa tunnissa. Ja autoa ajaessa heti, jos alkaa väsyttämään. Liikunta nostaa vireystilaa niin autoilijalla kuin muillakin, koska verenkierto kehossa paranee ja näin myös aivojen hapensaanti paranee", hän sanoo.

Haasteen ensimmäisenä päivänä tavoitteena oli 50 kyykkyä - tammikuun lopussa kyykkyjä pitäisi jaksaa tehdä jo 250 päivässä.

Kyykkykampanja on käynnissä sosiaalisessa mediassa Instagramissa sekä Facebookissa hashtagilla #abckyykkyhaaste.

 

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Media

21.07.2017 09:32

Alma Median tulos parani odotetusti

Mediatalo Alma Median oikaistu liikevoitto kasvoi lähes 34 prosenttia vuodentakaisesta huhti-kesäkuussa. Tulosta paransivat etenkin Alma Marketsin vahva kasvu Tšekissä sekä kustannussäästöt.