Kampanjat

M&M 12.1.2016 14:31 päivitetty 3.3.2016 15:37

Autoilija, tee taukokyykky - ABC avaa vuoden haasteella

Colourbox

ABC-ketju haastaa kansan kyykkäämään automatkoilla.

Liikennemyymäläketju ABC haastaa kansan kyykkäämään 21 päiväksi. Yhdessä motivaatioverkosto Motiviren kanssa toteutetulla kyykkyhaasteella ketju haluaa muistuttaa ihmisiä taukoliikunnan tärkeydestä.

Kyykkykampanjan ABC:lle on suunnitellut S-ryhmän sisäinen mainostoimisto SOK Media.

Taukoliikunta on uusi avaus ABC-ketjun markkinonnille. Miksi päätitte tehdä liikuntakampanjan, SOK:n ABC-ketjuohjauksen markkinointiassistentti Eeva Haapala?

"Tammikuu on perinteisesti terveys- ja hyvinvointi-innostuksen aikaa. Kampanja liittyy autoiluun: taukojen aikana on hyvä jumppailla ja verrytellä."

S-Työterveyspalveluiden vastaava työfysioterapeutti Susanna Espo huomauttaa ABC:n tiedotteessa, että autoa ajaessa asennon vaihtelu on vielä rajallisempaa kuin työpöydän ääressä.

"On se sitten autossa tai työpöydän äärellä, on hyvä tauottaa vähintäänkin kerran kahdessa tunnissa. Ja autoa ajaessa heti, jos alkaa väsyttämään. Liikunta nostaa vireystilaa niin autoilijalla kuin muillakin, koska verenkierto kehossa paranee ja näin myös aivojen hapensaanti paranee", hän sanoo.

Haasteen ensimmäisenä päivänä tavoitteena oli 50 kyykkyä - tammikuun lopussa kyykkyjä pitäisi jaksaa tehdä jo 250 päivässä.

Kyykkykampanja on käynnissä sosiaalisessa mediassa Instagramissa sekä Facebookissa hashtagilla #abckyykkyhaaste.

 

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.