Yhteistyöt

M&M 10.2.2016 12:12 päivitetty 3.3.2016 15:39

Avara valitsi Expressionin

Avara

Markkinointitoimisto Expression ryhtyy uudistamaan ja kehittämään Avaran markkinointia.

Kiinteistösijoitusyhtiö Avara on valinnut asiakaslähtöisen markkinoinnin kehittämisen kumppaniksi Markkinointitoimisto Expressionin.

Yhtiö aloittaa brändi- ja markkinointiuudistuksen yhtä aikaan asuinkiinteistörahaston perustamisen kanssa.

Avaran toimitusjohtaja Mika Savolainen kertoo tiedotteessa yhtiön aikovan jatkossa hyödyntää sosiaalista mediaa ja digikanavia aiempaa enemmän sekä automatisoida markkinoinnin prosessin.

"Avaran kohdalla ei puhuta vain sisältömarkkinointistrategian, visuaalisen identiteetin tai mainoskonseptien kehittämisestä, vaan kaikki uudistukset peilautuvat liiketoimintastrategiasta", sanoo Expressionin asiakkuusjohtaja Ilona Kymäläinen.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

13.12.2017 11:50

Raha ei Suomessa ole todellakaan halpaa

Pikaluotoille on säädetty korkokatto, mutta säätely koskee vain alle 2 000 euron luottoja. Pikavippiyhtiöt ovat oppineet nopeasti leipomaan paketteja, jolla tuon rajan voi kiertää.