Yhteistyöt

M&M 10.2.2016 12:12 päivitetty 3.3.2016 15:39

Avara valitsi Expressionin

Avara

Markkinointitoimisto Expression ryhtyy uudistamaan ja kehittämään Avaran markkinointia.

Kiinteistösijoitusyhtiö Avara on valinnut asiakaslähtöisen markkinoinnin kehittämisen kumppaniksi Markkinointitoimisto Expressionin.

Yhtiö aloittaa brändi- ja markkinointiuudistuksen yhtä aikaan asuinkiinteistörahaston perustamisen kanssa.

Avaran toimitusjohtaja Mika Savolainen kertoo tiedotteessa yhtiön aikovan jatkossa hyödyntää sosiaalista mediaa ja digikanavia aiempaa enemmän sekä automatisoida markkinoinnin prosessin.

"Avaran kohdalla ei puhuta vain sisältömarkkinointistrategian, visuaalisen identiteetin tai mainoskonseptien kehittämisestä, vaan kaikki uudistukset peilautuvat liiketoimintastrategiasta", sanoo Expressionin asiakkuusjohtaja Ilona Kymäläinen.

Kommentti

28.04.2017 12:27

Keskittämällä saat enemmän

Telekilpailu siirtyi viimein kunnolla keskittämiseen. Mitä enemmän simmejä, sitä halvemmaksi tulee, vai...