Kilpailut

M&M 17.10.2016 09:40 päivitetty 18.10.2016 08:42

Bablerin ja Zadaan kampanja vei voiton Blog Awardseilla

A-lehdet Oy / Paula Virta ja Petri Mulari

Tähän asti blogeihin keskittyneessä kilpailussa oli tänä vuonna ensimmäistä kertaa mukana myös neljä tube-kategoriaa.

Viestintätoimisto Bablerin ja Zadaa-sovelluksen blogiyhteistyö kruunattiin perjantaina vuoden onnistuneimmaksi blogi- tai vlogimarkkinointia hyödyntäväksi sisältömarkkinoinnin kampanjaksi.

The Blog Awards Finland -kisan voittajat julkistettiin perjantaina A-lehtitalossa järjestetyssä gaalassa.

Sisältömarkkinointia nostavassa The Blog Marketing Awards 2016 -kategoriassa olivat ehdolla myös Suomen Lähikaupan "Mun välipala – Siwan välipalatuotteet" -kampanja, Liikenneturvan "Mustavyö"-kampanja ja Unileverin "Pepsodent tyylihaaste" -kampanja.

Tähän asti blogeihin keskittyneessä Blog Awards -kisassa oli tänä vuonna ensimmäistä kertaa mukana myös neljä tube-kategoriaa. Vuoden tulokas -tunnustus meni Jaakko Parkkalille ja Vuoden harrastuskanava -tittelin nappasi Tikis. Vuoden lifestylekanavaksi valittiin Mariieveronica ja Vuoden parhaimmat naurut -tunnustus meni Justimusfilmsille.

Blogipuolella Lifestyle-kategorian voiton vei White Trash Disease. Muoti-kategoriassa ykkönen oli Pupulandia ja Kulttuuri, yhteiskunta, talous -kategoriassa tunnustuksen sai Kasper Strömmanin Kasper Diem.

Vuoden parhaaksi matkablogiksi nousi Kaukokaipuu, ja Perhe-kategorian voiton vei Kolmistaan.

Kaikkiaan kategorioita oli 15. Ehdolla oli yhteensä 47 blogia tai tubekanavaa. Voittajat valitsi blogi- ja tubemaailmaan asiantuntijoista koostuva seitsenhenkinen tuomaristo, jonka puheenjohtajana toimi Kauneus & Terveys -lehden päätoimittaja Ulla Veirto.

Kopla Helsingin toimitusjohtaja Kati Nurminen toimi puheenjohtajana The Blog Marketing Awardsin tuomaristossa.

Lisäksi yleisö sai äänestää omaa suosikkiaan, ja eniten ääniä keräsi Jaakko Parkkali.

Blog Awards -kilpailun järjestää A-lehdet yhteistyökumppaniensa kanssa.

The Blog Awards Finland 2016 -voittajat

Blogi-kategoriat:

  • Hyvinvointi ja terveys: Vilma P
  • Kauneus: Nude
  • Kulttuuri, yhteiskunta, talous: Kasper Diem
  • Lifestyle: WTD
  • Matka: Kaukokaipuu
  • Muoti: Pupulandia
  • Perhe: Kolmistaan
  • Ruoka: Liemessä
  • Sisustus: Musta ovi
  • Sport: Minifitness

Tube-kategoriat:

  • Vuoden tulokas: Jaakko Parkkali
  • Vuoden harrastuskanava: Tikis
  • Vuoden lifestylekanava: Mariieveronica
  • Vuoden parhaimmat naurut: Justimusfilms

Yleisön suosikki:

  • Jaakko Parkkali

The Blog Marketing Awards -voittaja:

  • Zadaa-blogeista Suomen suurimmaksi (mainostaja: Zadaa, muut suunnitteluun ja toteutukseen vaikuttaneet tahot: Babler, Zadaa)
  • Lisäksi The Blog Marketing Awards -tuomariston kunniamaininnan sai PING Helsinki.

Artikkelia muokattu 18.10.2016 kello 8.42. Korjattu kilpailun tuomaristojen puheenjohtajat.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Media

22.06.2017 14:30

Parlamentaarisen työryhmän esitys: pienituloisten yleisradioveroa kevennetään

Parlamentaarinen työryhmä esittää yksimielisesti,yleisradioverolain muuttamista niin, että Yle-veron maksukynnys olisi 14 800 euroa kun se nykyisin on 11 100 euroa. Eläketulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa). Päivärahatulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa).

Kommentti

22.06.2017 11:57

Viestintävainu kuntoon, Sininen tulevaisuus

Ministeri Sampo Terhon tarvitsi vain mainita nimi Sininen tulevaisuus, kun smurffimeemit alkoivat levitä sosiaalisessa mediassa. Lisää kierroksia tuli jo samana päivänä, kun HS uutisoi, että uudella yhdistyksellä ei näyttänyt olevan toimivia kotisivuja lainkaan, vaan osoite sininentulevaisuus.com johtikin kokoomuksen verkkosivuille.