Kumppanuudet

M&M 21.12.2016 11:33

Blockfest täyttää 10 vuotta – Propaganda jatkaa kumppanina

Petri Anttila
Propaganda on vastannut Blockfestin ilmeestä ja markkinointimateriaaleista vuodesta 2014 lähtien.

"Blockfestia ja meitä yhdistää voimakas tahtotila mennä koko ajan eteenpäin", kommentoi Propagandan toimitusjohtaja Samuli Korhonen.

Mainos- ja viestintätoimisto Propaganda jatkaa hip hop -festivaali Blockfestin kumppanina jo neljättä kertaa peräkkäin.

"Olemme olleet vaikuttuneita Propagandan luovista ratkaisuista, joustavasta palvelusta ja positiivisesta otteesta. Tapahtuman laajentuessa myös materiaalitarpeemme ovat vuosi vuodelta kasvaneet, jolloin kumppanin reagointinopeus, kapasiteetti ja työn laatu on meille erittäin tärkeää", Blockfestin vastaava tuottaja Kalle Kallonen kommentoi tiedotteessa.

Uusitun yhteistyösopimuksen mukaan Propaganda vastaa edellisten vuosien malliin festivaalien ilmeestä, verkkosivuista sekä kaikista markkinointimateriaaleista. Art Director Pia Ropo on ollut Blockfestin ilmeen takana alusta lähtien.

"Blockfestia ja meitä yhdistää voimakas tahtotila mennä koko ajan eteenpäin. Uskon, että molemminpuolinen luja luottamus on mahdollistanut tämän onnistuneen ja vaivattoman yhteistyön", Propagandan toimitusjohtaja Samuli Korhonen sanoo.

Blockfestilla on ensi vuonna 10-vuotisjuhlavuosi. Sen kunniaksi Helsingin Kaisaniemessä on heinäkuussa lisätapahtuma, jota tähdittää R&B-muusikko ja tuottaja Weeknd.

Blockfest keräsi viime elokuussa oheistapahtumineen 60 000 kävijää. Tapahtumaorganisaatio arvioi Blockfestin tuoneen Tampereen talousalueelle 15,4 miljoonaa euroa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Maksaminen

19.10.2017 18:06

MP: Apple Pay tulee vihdoin Suomeen

Apple julkistaa maksupalvelunsa Suomessa ensi viikolla, kertoo Ruotsin Macpro-sivusto nimettömiin lähteisiin vedoten.