Nimitykset

M&M 23.2.2016 10:05 päivitetty 3.3.2016 15:39

Bonnier Books Finlandille uusi markkinointi- ja viestintäjohtaja

Colourbox

"Kirjamarkkinointi tarvitsee hellää ravistelua", sanoo Bonnier Books Finlandin uusi markkinointi- ja viestintäjohtaja Reetta Miettinen.

Reetta Miettinen on nimitetty Bonnier Books Finlandin markkinointi- ja viestintäjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässä 1. huhtikuuta.

Miettinen vastaa tehtävässään konsernin kustantamoiden Tammen, WSOY:n, Johnny Knigan ja Readme.fi:n markkinoinnista ja viestinnästä.

Aiemmin Miettinen on työskennellyt muun muassa Bonnier Books Finlandin markkinointi- ja viestintäpäällikkönä ja Foreign Rights -yksikön vetäjänä, Taskukirja Loiston toimitusjohtajana ja Info-kirjakauppaketjun markkinointi- ja myyntipäällikkönä. 

"On löydettävä oikeat keinot, joilla lukijat löytävät kirjat entistä paremmin. Kirjamarkkinointi tarvitsee hellää ravistelua, pelotonta kokeilua ja saumatonta yhteistyötä kirjailijoiden kanssa", Miettinen sanoo tiedotteessa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.