Nimitykset

M&M 23.2.2016 10:05 päivitetty 3.3.2016 15:39

Bonnier Books Finlandille uusi markkinointi- ja viestintäjohtaja

Colourbox

"Kirjamarkkinointi tarvitsee hellää ravistelua", sanoo Bonnier Books Finlandin uusi markkinointi- ja viestintäjohtaja Reetta Miettinen.

Reetta Miettinen on nimitetty Bonnier Books Finlandin markkinointi- ja viestintäjohtajaksi. Hän aloittaa tehtävässä 1. huhtikuuta.

Miettinen vastaa tehtävässään konsernin kustantamoiden Tammen, WSOY:n, Johnny Knigan ja Readme.fi:n markkinoinnista ja viestinnästä.

Aiemmin Miettinen on työskennellyt muun muassa Bonnier Books Finlandin markkinointi- ja viestintäpäällikkönä ja Foreign Rights -yksikön vetäjänä, Taskukirja Loiston toimitusjohtajana ja Info-kirjakauppaketjun markkinointi- ja myyntipäällikkönä. 

"On löydettävä oikeat keinot, joilla lukijat löytävät kirjat entistä paremmin. Kirjamarkkinointi tarvitsee hellää ravistelua, pelotonta kokeilua ja saumatonta yhteistyötä kirjailijoiden kanssa", Miettinen sanoo tiedotteessa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Nimitykset

28.03.2017 09:58

Hille Korhosesta Nokian Renkaiden toimitusjohtaja

Nokian Renkaat Oyj:n hallitus on nimittänyt tekniikan lisensiaatti Hille Korhosen (s. 1961) Nokian Renkaat Oyj:n toimitusjohtajaksi. Nokian Renkaat tiedotti nimityksestä tiistaina. Korhonen aloittaa tehtävässään 1.6.2017.

Kommentti

28.03.2017 10:21

Seppälä horjuu, mutta kajahtiko Kalasatamasta pelastus?

Vaateketju Seppälän väki jännittää, päästääkö käräjäoikeus yhtiön yrityssaneeraukseen vai onko edessä Anttilan kohtalo eli konkurssi. Toivoa henkiin jäämisestä antaa Helsingin Kalasataman kulmilta maanantaina kiirinyt uutinen.

Nimitykset

28.03.2017 09:45

Toimistokonkari Torin mediamyynnin johtoon

Mika Räihä on nimitetty Tori.fi:n mediamyynnin johtajaksi. Hän siirtyy Toriin Sanomalta, jossa hän johti ohjelmallisen ja tulospohjaisen mainonnan tiimiä.

Media

28.03.2017 08:49

Tässä asiassa radio on edelleen lyömätön

Säveltäjäin Tekijänoikeustoimisto Teoston teettämän musiikinkäyttötutkimuksen mukaan radio on edelleen käytetyin ja tärkein taustamusiikin lähde. Nettiradion kuuntelu on tutkimuksen perusteella sen sijaan vielä vähäistä.