Tapahtumat

M&M 19.10. 10:01

Brandathon tuo markkinoinnin opiskelijat ja ammattilaiset yhteen Oulussa

Kuvakaappaus Brandathon-tapahtuman sivuilta.

Tapahtuman mentoreiden ja tuomareiden joukosta löytyy muun muassa "markkinoinnin kummitäti", hallitusammattilainen Anne Korkiakoski.

Markkinointialan opiskelijat ja ammattilaiset lyövät marraskuussa Oulussa viisaat päänsä yhteen ja pohtivat yhdessä, miten brändimielikuvaa ja brändin viestiä kehitetään.

Oulun yliopiston marraskuussa isännöimässä kaksipäiväisessä Brandathon-tapahtumassa on mukana neljä case-yritystä: Polar Electro, Haltian, 9Solutions sekä Pelikampus. Osallistujatiimien tehtävänä on pohtia esimerkiksi mitä lisäarvoa peliyhtiö Fingersoftin omistama liiketila Pelikampus tuo pelikehittäjille, ja miten tämä puettaisiin uskottavan bränditarinan muotoon.

Yritysten brändihaasteita pohtiviin tiimeihin haetaan opiskelijoita Oulun yliopistosta ja Oulun ammattikorkeakoulusta sekä "kokeneempia" markkinoinnin ammattilaisia.

Mentoreina ja tuomareina toimivat muun muassa hallitusammattilainen Anne Korkiakoski, Luleån teknillisen yliopiston professori Tim Foster ja Kalevan markkinointipäällikkö Tiina Koskela

Tapahtuma järjestetään 11.-12. marraskuuta Oulun Business Kitchenillä yhteistyössä Mainostajan Foorumin, Oulun kauppakorkeakoulun ja BusinessOulun kanssa.