Media

M&M 17.2. 19:25

CNN:n toimitusjohtaja: Trump ei ole vahingoittanut brändiämme

USA:n presidentti Donald Trump on arvostellut uutiskanava CNN:n sisältöjä varsin suorasukaisesti. CNN:n toimitusjohtaja arvioi, etteivät Trumpin kannanotot ole vaikuttaneet kanavan brändiin heikentävästi.

CNN teetti hiljattain AdvertisingAgen mukaan kattavan bränditutukimuksen selvittääkseen, ovatko Yhdysvaltain presidentin Donald Trumpin CNN:n toimintaa koskevat kannanotot vahingoittaneet kanavan brändiä.

Toimitusjohtaja Jeff Zucker kertoo, että selvityksen perusteella Trumpin twiiteillä ei ole ollut luottamusta alentavaa vaikutusta.

Zuckerin mukaan Trump "julkaisi twiitin, jonka mukaan CNN:n ohjelmia ei voi katsoa. Mutta hän tietää sen siksi, koska katsoo niitä itse", Zucker huomauttaa ironisesti.

Zucker kertoo ennakoineensa, että luottamusluvut olisivat CNN:n ja muiden medioiden kohdalla laskeneet alkuvuoden aikana, mutta tällaisesta ei toistaiseksi ole merkkiä.

"Meihin luotetaan edelleen uskomattoman paljon."

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Innovaatiot

27.03.2017 18:30

Voitto, Helsingin yliopisto ja SEK kehittivät uuden palvelun

Mediatoimisto Voitto ja Helsingin yliopisto ovat kehittäneet yhteistyössä uuden Unibot-palvelun. Kyseessä on Facebook-ympäristössä toimiva automaattinen, vuorovaikutteinen keskusteluohjelma, joka ohjaa nuoria käyttäjiä heitä kiinnostavien koulutusvaihtoehtojen äärelle.

Yrityskaupat

27.03.2017 12:30

Solita ostaa palvelumuotoilutoimisto Palmun

Digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys Solita ostaa yrityskaupassa palvelumuotoilutoimisto Palmun koko osakekannan. Solita ilmoitti yrityskaupasta maanantaina julkaisemassaan tiedotteessa.