Media

M&M 17.2. 19:25

CNN:n toimitusjohtaja: Trump ei ole vahingoittanut brändiämme

USA:n presidentti Donald Trump on arvostellut uutiskanava CNN:n sisältöjä varsin suorasukaisesti. CNN:n toimitusjohtaja arvioi, etteivät Trumpin kannanotot ole vaikuttaneet kanavan brändiin heikentävästi.

CNN teetti hiljattain AdvertisingAgen mukaan kattavan bränditutukimuksen selvittääkseen, ovatko Yhdysvaltain presidentin Donald Trumpin CNN:n toimintaa koskevat kannanotot vahingoittaneet kanavan brändiä.

Toimitusjohtaja Jeff Zucker kertoo, että selvityksen perusteella Trumpin twiiteillä ei ole ollut luottamusta alentavaa vaikutusta.

Zuckerin mukaan Trump "julkaisi twiitin, jonka mukaan CNN:n ohjelmia ei voi katsoa. Mutta hän tietää sen siksi, koska katsoo niitä itse", Zucker huomauttaa ironisesti.

Zucker kertoo ennakoineensa, että luottamusluvut olisivat CNN:n ja muiden medioiden kohdalla laskeneet alkuvuoden aikana, mutta tällaisesta ei toistaiseksi ole merkkiä.

"Meihin luotetaan edelleen uskomattoman paljon."

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.