Media

M&M 1.12.2016 12:33

Digi-Seiska uudistuu - mainoksille lisää näkyvyyttä

Colourbox

Uudistuksesta hyötyvät mainostajien lisäksi myös lukijat, Aller Media kertoo.

Aller Media on uudistanut Seiska-lehden verkkosivuston. Digiuudistuksessa parannettiin käyttäjäkokemusta ja mobiilisivustoa.

"Uudistuneessa digi-Seiskassa kiinnostava sisältö löytyy entistä nopeammin ja jutusta toiseen surffailu on helppoa", Seiskan vastaava päätoimittaja Joni Soila sanoo tiedotteessa.

Lisäksi uudistunut sivusto palvelee mainostajia tehokkaammin lisäämällä mainostajien näkyvyyttä, tiedotteessa kerrotaan.

"Lukijoiden lisäksi mainostajat hyötyvät uudistuksesta, sillä nykyaikaisempi toteutus takaa heille tehokkaat ratkaisut sekä banneri- että natiivimainonnassa", Allerin sisältöjohtaja Elina Schüller kertoo.

Vuonna 1992 perustettu Seiska täyttää ensi keväänä 25 vuotta. Juhlavuosi näkyy Seiskan printti- ja digisisällöissä läpi vuoden.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Innovaatiot

27.03.2017 18:30

Voitto, Helsingin yliopisto ja SEK kehittivät uuden palvelun

Mediatoimisto Voitto ja Helsingin yliopisto ovat kehittäneet yhteistyössä uuden Unibot-palvelun. Kyseessä on Facebook-ympäristössä toimiva automaattinen, vuorovaikutteinen keskusteluohjelma, joka ohjaa nuoria käyttäjiä heitä kiinnostavien koulutusvaihtoehtojen äärelle.

Yrityskaupat

27.03.2017 12:30

Solita ostaa palvelumuotoilutoimisto Palmun

Digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys Solita ostaa yrityskaupassa palvelumuotoilutoimisto Palmun koko osakekannan. Solita ilmoitti yrityskaupasta maanantaina julkaisemassaan tiedotteessa.