Media

M&M 1.12. 12:33

Digi-Seiska uudistuu - mainoksille lisää näkyvyyttä

Colourbox

Uudistuksesta hyötyvät mainostajien lisäksi myös lukijat, Aller Media kertoo.

Aller Media on uudistanut Seiska-lehden verkkosivuston. Digiuudistuksessa parannettiin käyttäjäkokemusta ja mobiilisivustoa.

"Uudistuneessa digi-Seiskassa kiinnostava sisältö löytyy entistä nopeammin ja jutusta toiseen surffailu on helppoa", Seiskan vastaava päätoimittaja Joni Soila sanoo tiedotteessa.

Lisäksi uudistunut sivusto palvelee mainostajia tehokkaammin lisäämällä mainostajien näkyvyyttä, tiedotteessa kerrotaan.

"Lukijoiden lisäksi mainostajat hyötyvät uudistuksesta, sillä nykyaikaisempi toteutus takaa heille tehokkaat ratkaisut sekä banneri- että natiivimainonnassa", Allerin sisältöjohtaja Elina Schüller kertoo.

Vuonna 1992 perustettu Seiska täyttää ensi keväänä 25 vuotta. Juhlavuosi näkyy Seiskan printti- ja digisisällöissä läpi vuoden.