Media

M&M 1.12.2016 12:33

Digi-Seiska uudistuu - mainoksille lisää näkyvyyttä

Colourbox

Uudistuksesta hyötyvät mainostajien lisäksi myös lukijat, Aller Media kertoo.

Aller Media on uudistanut Seiska-lehden verkkosivuston. Digiuudistuksessa parannettiin käyttäjäkokemusta ja mobiilisivustoa.

"Uudistuneessa digi-Seiskassa kiinnostava sisältö löytyy entistä nopeammin ja jutusta toiseen surffailu on helppoa", Seiskan vastaava päätoimittaja Joni Soila sanoo tiedotteessa.

Lisäksi uudistunut sivusto palvelee mainostajia tehokkaammin lisäämällä mainostajien näkyvyyttä, tiedotteessa kerrotaan.

"Lukijoiden lisäksi mainostajat hyötyvät uudistuksesta, sillä nykyaikaisempi toteutus takaa heille tehokkaat ratkaisut sekä banneri- että natiivimainonnassa", Allerin sisältöjohtaja Elina Schüller kertoo.

Vuonna 1992 perustettu Seiska täyttää ensi keväänä 25 vuotta. Juhlavuosi näkyy Seiskan printti- ja digisisällöissä läpi vuoden.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Mainonnan monitaho

22.09.2017 10:37

Tuula Kallio valittiin Mainonnan Monitahon saajaksi

Dagmarin Tuula Kallio on vuoden 2017 Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saaja. Hän haluaa ohjata tunnustukseen kuuluvan MAT-säätiön stipendin startupille, joka edistää tekoälyn ja teknologian hyödyntämistä markkinoinnissa. 5 000 euron arvoisen stipendin saavaa yritystä etsitään vielä.