Yhteistyöt

M&M 18.2.2016 14:00 päivitetty 3.3.2016 15:39

Dingle nostaa Starsquadia

Starsquad ja Dingle lanseeraavat uuden digitaalisen myynnin palvelukokonaisuuden.

Sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijatalo Dingle on aloittanut yhteistyön urheilu- ja viihdetapahtumia järjestävän Starsquadin kanssa.

Yritykset lanseeraavat yhdessä uuden digitaalisen myynnin palvelukokonaisuuden urheilu- ja tapahtumamarkkinointiin.

"Olemme erittäin innolla mukana tässä yhteistyössä ja uskomme, että tästä alkaa uusi aikakausi suomalaisessa urheilu- ja tapahtumamarkkinoinnissa", Dinglen Account Director Heikki Pohjonen kertoo tiedotteessa.

Dinglen lisäksi Starsquadin kumppaneina toimivat Lippu.fi, Motley Agency, Blox ja Uplause. Starsquadin digipalvelukonsepti ja partneriverkosto lanseerataan Jokereiden ja Starsquadin yhteistilaisuudessa Hartwall Arenalla torstaina.

"Olemme aloittaneet yhteistyön lanseerauksen osalta joustavasti. Pystymme skaalaamaan tämän palvelun muillekin", Starsquadin toimitusjohtaja Mika Sulin kertoo.

Dingle suunnittelee Starsquadin lanseerauksen sosiaalisessa mediassa ja tukee yhtiön sosiaalisen median sisällön tekemistä. Yhteistyöhön sisältyy myös digitaalisen myynnin partneruus, jonka kautta Dinglen sisältömarkkinoinnin palvelut ovat tarjolla Starsquadin kumppaneille ja tapahtumille.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.