Yhteistyöt

M&M 18.2.2016 14:00 päivitetty 3.3.2016 15:39

Dingle nostaa Starsquadia

Starsquad ja Dingle lanseeraavat uuden digitaalisen myynnin palvelukokonaisuuden.

Sosiaalisen liiketoiminnan asiantuntijatalo Dingle on aloittanut yhteistyön urheilu- ja viihdetapahtumia järjestävän Starsquadin kanssa.

Yritykset lanseeraavat yhdessä uuden digitaalisen myynnin palvelukokonaisuuden urheilu- ja tapahtumamarkkinointiin.

"Olemme erittäin innolla mukana tässä yhteistyössä ja uskomme, että tästä alkaa uusi aikakausi suomalaisessa urheilu- ja tapahtumamarkkinoinnissa", Dinglen Account Director Heikki Pohjonen kertoo tiedotteessa.

Dinglen lisäksi Starsquadin kumppaneina toimivat Lippu.fi, Motley Agency, Blox ja Uplause. Starsquadin digipalvelukonsepti ja partneriverkosto lanseerataan Jokereiden ja Starsquadin yhteistilaisuudessa Hartwall Arenalla torstaina.

"Olemme aloittaneet yhteistyön lanseerauksen osalta joustavasti. Pystymme skaalaamaan tämän palvelun muillekin", Starsquadin toimitusjohtaja Mika Sulin kertoo.

Dingle suunnittelee Starsquadin lanseerauksen sosiaalisessa mediassa ja tukee yhtiön sosiaalisen median sisällön tekemistä. Yhteistyöhön sisältyy myös digitaalisen myynnin partneruus, jonka kautta Dinglen sisältömarkkinoinnin palvelut ovat tarjolla Starsquadin kumppaneille ja tapahtumille.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Mainonnan Monitaho 2017

21.08.2017 11:06

Äänestä Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saajaa

Mainonnan Monitaho on MAT-Säätiön jakama markkinointialan tunnustuspalkinto. Se jaetaan henkilölle, joka toimii esimerkillisesti ja menestyksellisesti markkinointiviestinnän alan kehityksen eteen. Ensimmäisen kerran tunnustus jaettiin vuonna 1967. Lukijat voivat äänestää mieleistään ehdokasta M&M:n verkkosivuilla 21.8–13.9. Tunnustus jaetaan perjantaina 22.9.