Kumppanuudet

M&M 12.1. 16:21

Document House vahvistaa mediasuhteitaan Cisionin kanssa

Colourbox

"Document House vahvistaa asemaamme suomalaisten IT-palvelutalojen keskuudessa", toteaa Cisionin maajohtaja Arttu Sipilä yhteistyösopimusta.

Asiakirjahallinnan digitalisointiin keskittynyt Document House on valinnut uudeksi mediasuhdekumppanikseen Cisionin, joka vastaa jatkossa Document Housen tiedottamisesta suomalaiselle medialle.

"Yritykset miettivät miten he saisivat parannettua tiedon liikkumista yrityksissä ja pääsevät paperinpyörityksistä eroon. Digitalisoimalla prosesseja yhdessä asiakkaiden kanssa pystymme auttamaan tämän tyyppisissä hankkeissa. Valitsimme Cisionin, koska haluamme kehittää omaa viestintä- ja medianäkyvyyttäämme ja he pystyvät tarjoamaan tarpeisiimme sopivan palvelun", Document Housen toimitusjohtaja Tommi Kiukkonen kommentoi tiedotteessa.

"Olemme monelle suomalaiselle IT-talolle merkittävä kumppani medianäkyvyyden kehittämisessä ja markkinan kouluttamisessa. Document House vahvistaa asemaamme suomalaisten IT-palvelutalojen keskuudessa", toteaa puolestaan Cisionin maajohtaja Arttu Sipilä.

Document House on vuonna 1991 perustettu asiakirjoihin keskittynyt IT-palveluyritys, jolla on Suomessa viisi toimipaikkaa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.