Nimitykset

M&M 17.2.2016 14:46 päivitetty 3.3.2016 15:39

Domus nimitti ensimmäisen markkinoinnista ja viestinnästä vastaavan

Helon markkinointipäällikkönä toiminut Sonja Arohonka vastaa jatkossa Domuksen markkinoinnista ja viestinnästä.

Domus Yhtiöt on nimittänyt Sonja Arohongan vastaamaan yrityksen markkinoinnista ja viestinnästä. Hän aloitti tehtävässä 1. helmikuuta.

Arohongan tehtävänä on yhtiön markkinoinnin ja viestinnän johtaminen, strategian kehittäminen sekä markkinoinnin ja viestinnän toimenpiteistä vastaaminen. Tehtävä on yrityksessä uusi.

Aiemmin Arohonka toimi sauna- ja höyrykylpy-yritys Helon markkinointipäällikkönä.

"Domuksella on lähes 70-vuotinen historia Suomessa ikkunoiden, keittiöiden ja kalusteiden saralla, ja hyvä jalansija myös Ruotsin markkinoilla. Suomessa käsityönä valmistettavat tuotteet omaavat perinteensä jo vuodesta 1948 saakka, joten yritys on täynnä mielenkiintoisia tarinoita, jotka ansaitsevat tulla kuulluksi", kertoo Sonja Arohonka tiedotteessa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.