Yrityskaupat

Irmeli Salo 19.3.2014 13:23 päivitetty 3.3.2016 14:49

Dynamo sai nopeasti kasvavan pojan - fuusioituu SONin kanssa

Jani Saajanaho
Dynamo&Sonin pääomistajat vasemmalta Vesa Kujala, Mia Oksala, Markus Nieminen, Olli Freese, Jussi Snicker, Jyri Rapo ja Ilkka Kärkkäinen.

SON Helsinki yhdistyy Dynamoon. Yrityskaupan kautta Dynamo saa vahvaa palvelumuotoilun osaamista.

Mainostoimisto Dynamo Advertising kasvaa ja nuorenee yrityskaupalla.

Dynamo fuusioituu digitaalisen mainostoimisto SON Helsingin kanssa ja saa kaupan mukana Dynamon toimitusjohtajan Olli Freesen mukaan ”uutta osaamista, uutta energiaa ja lähes sukupolvenvaihdokseen vertautuvaa nuorta tekijäpolvea.”

Dynamo on nykymuodossaan lähes 20-vuotias, mutta juuret juontavat vuoteen 1989, jolloin nyky-Dynamon esi-isä Etelä-Helsingin Dynamo aloitti toimintansa.

SON Helsinki taas on vasta nelivuotias. Yhtiön nimen alkuosa koostuu perustajien Jussi Snickerin, Mia Oksalan ja Markus Niemisen sukunimistä.

Fuusion avulla Dynamo&Son asemoituu digitaaliseksi suunnittelutoimistoksi, joka tarjoaa laajan palvelukattauksen yhdeltä luukulta. 

Lue koko juttu Talentumin Summa-palvelusta M&M-kanavasta. Rekisteröidy osoitteessa summa.talentum.fi. Ensimmäinen kuukausi on rekisteröityneille ilmainen.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

21.07.2017 11:41

Onhan naisen takakontti hyvässä kunnossa?

Mainoksissa naiset esitetään yhä yksipuolisesti ja yleensä mieskatseen kautta. Body positivity -liike tähtää katsomaan naisia eri kuvakulmasta.