Uudistukset

M&M 5.1.2016 16:13 päivitetty 3.3.2016 15:37

"Favex ei kertonut mitään ilman avaamista" - elokuva- ja tv-alan vientiä edustaa nyt Audiovisual Finland

Kuvakaappaus
Audiovisual Finlandin verkkosivusto.

Favex eli Finnish Film & Audiovisual Export on vaihtanut nimensä ja uudistanut ilmeensä.

Suomen elokuva- ja televisioalan vienninedistäjä Favex on muuttanut nimensä Audiovisual Finlandiksi.

"Vanhaa nimeämme viljeltiin käytännössä aina muodossa Favex, joka ei kertonut mitään ilman sen merkityksen avaamista. Uusi nimemme ei tarvitse akronyymeja, vaan kertoo heti, että edustamme suomalaista audiovisuaalista alaa", toiminnanjohtaja Johanna Karppinen kertoo tiedotteessa.

Uusi nimi on otettu käyttöön tiistaista 5. tammikuuta 2016 alkaen. Aiemmin vuonna 2007 perustettu järjestö on toiminut nimellä FAVEX - Finnish Film & Audiovisual Export.

Nimenvaihdoksen yhteydessä on lanseerattu myös järjestön uusi visuaalinen ilme.

Audiovisual Finland on elokuva- ja tv-alan järjestö, jonka tehtävä on edistää toimialan kansainvälistymistä ja kasvua sekä tehdä suomalaista audiovisuaalista tuotantoa tunnetuksi kansainvälisillä markkinoilla.

Järjestö muun muassa ajaa Suomeen AV-alan tuotantokannustinta, puhuu kansallisen elokuvakomissiotoiminnan kehittämisen puolesta sekä tavoittelee eri tavoin kotimaisen elokuva- ja televisioalan kansainvälistymistä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.