Finnkino

M&M 25.1.2016 11:34 päivitetty 3.3.2016 15:38

Finnkinon teattereiden ilme uudistuu - Pepsi vaihtuu Cokikseen

Colourbox

Finnkinossa odotetaan, että Coca-Cola tuo kansainvälistä kokemustaan elämysliiketoiminnan kehittämiseksi.

Finnkino kertoo ryhtyvänsä yhteistyöhön Sinebrychoffin kanssa, samalla kun Finnkinon teattereiden ilme uudistuu.

Yhteistyösopimus tarkoittaa sitä, että Finnkino, Sinebrychoff ja Suomen Coca-Cola yhdistävät voimansa.

”Elokuvissa käynti on elämys, jonka huipentuma on tietysti itse elokuvanäytös. Kansainvälisesti ja myös Suomessa elokuvateatterit kehittyvät kuitenkin ympäristönä laajemmiksi viihde- ja elämyskeskuksiksi. Elokuvakokemuksen on alettava jo ennen kuin astuu teatteriin. Suomen Coca-Cola tuo kumppanuuteen kansainvälistä kokemusta ja ideoita elämysliiketoiminnan kehittämiseksi. Sinebrychoff puolestaan tuo kaupallista osaamista ja uusinta juoma-alan teknologiaa.”, kertoo tiedotteessa toimitusjohtaja Veronica Lindholm Finnkinosta.

Finnkino on osa Pohjoismaiden suurinta elokuvateatteriketjua Nordic Cinema Groupia. Ketjun muissa pohjoismaisissa elokuvateattereissa on tehty jo pitkään yhteistyötä paikallisten Coca-Cola-yhtiöiden kanssa.

”Elokuvabisnes on vahvasti elämysbisnes, niin on myös juomabisnes. Juomat ovat tärkeä osa elokuvakokemusta ja elokuvateatterit antavat mahdollisuuden uudenlaiseen edelläkävijyyteen. Haluamme tuoda entistä enemmän digitaalisia sisältöjä ja innovatiivisia ratkaisua sekä juomien esillepanoon että tarjoiluun. Coca-Cola, Coca-Cola zero ja Bonaqua ovat suomalaisten suosikkeja ja jatkossa tulemme täydentämään juomavalikoimaa myös ennen näkemättömiä uutuuksia. Elokuvateattereiden kohdeyleisö sopii loistavasti myös uutuuksien lanseeraamiseen ja odotamme markkinointiyhteistyöltä paljon”, kommentoi puolestaan kanavajohtaja Jussi Salmi Sinebrychoffilta.

Coca-Cola on ollut pitkällä kokemuksellaan yhteistyössä elokuvamaailman ja teattereiden kanssa jo vuosikymmenien ajan.

”Coca-Colan rikas historia ja kansainvälinen kokemuksemme elämysliiketoiminnasta ovat osaamistamme, jota tuomme tähän yhteistyöhön. On hienoa, että pääsemme hyödyntämään tätä nyt myös Finnkinon teattereissa ja tarjoamaan kansainvälisiä viihdemaailman toteutuksia myös suomalaisille kuluttajille”, kertoo Coca-Cola Suomen markkinointipäällikkö Vilma Karvonen.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.