Finnkino

M&M 25.1. 11:34 päivitetty 3.3. 15:38

Finnkinon teattereiden ilme uudistuu - Pepsi vaihtuu Cokikseen

Colourbox

Finnkinossa odotetaan, että Coca-Cola tuo kansainvälistä kokemustaan elämysliiketoiminnan kehittämiseksi.

Finnkino kertoo ryhtyvänsä yhteistyöhön Sinebrychoffin kanssa, samalla kun Finnkinon teattereiden ilme uudistuu.

Yhteistyösopimus tarkoittaa sitä, että Finnkino, Sinebrychoff ja Suomen Coca-Cola yhdistävät voimansa.

”Elokuvissa käynti on elämys, jonka huipentuma on tietysti itse elokuvanäytös. Kansainvälisesti ja myös Suomessa elokuvateatterit kehittyvät kuitenkin ympäristönä laajemmiksi viihde- ja elämyskeskuksiksi. Elokuvakokemuksen on alettava jo ennen kuin astuu teatteriin. Suomen Coca-Cola tuo kumppanuuteen kansainvälistä kokemusta ja ideoita elämysliiketoiminnan kehittämiseksi. Sinebrychoff puolestaan tuo kaupallista osaamista ja uusinta juoma-alan teknologiaa.”, kertoo tiedotteessa toimitusjohtaja Veronica Lindholm Finnkinosta.

Finnkino on osa Pohjoismaiden suurinta elokuvateatteriketjua Nordic Cinema Groupia. Ketjun muissa pohjoismaisissa elokuvateattereissa on tehty jo pitkään yhteistyötä paikallisten Coca-Cola-yhtiöiden kanssa.

”Elokuvabisnes on vahvasti elämysbisnes, niin on myös juomabisnes. Juomat ovat tärkeä osa elokuvakokemusta ja elokuvateatterit antavat mahdollisuuden uudenlaiseen edelläkävijyyteen. Haluamme tuoda entistä enemmän digitaalisia sisältöjä ja innovatiivisia ratkaisua sekä juomien esillepanoon että tarjoiluun. Coca-Cola, Coca-Cola zero ja Bonaqua ovat suomalaisten suosikkeja ja jatkossa tulemme täydentämään juomavalikoimaa myös ennen näkemättömiä uutuuksia. Elokuvateattereiden kohdeyleisö sopii loistavasti myös uutuuksien lanseeraamiseen ja odotamme markkinointiyhteistyöltä paljon”, kommentoi puolestaan kanavajohtaja Jussi Salmi Sinebrychoffilta.

Coca-Cola on ollut pitkällä kokemuksellaan yhteistyössä elokuvamaailman ja teattereiden kanssa jo vuosikymmenien ajan.

”Coca-Colan rikas historia ja kansainvälinen kokemuksemme elämysliiketoiminnasta ovat osaamistamme, jota tuomme tähän yhteistyöhön. On hienoa, että pääsemme hyödyntämään tätä nyt myös Finnkinon teattereissa ja tarjoamaan kansainvälisiä viihdemaailman toteutuksia myös suomalaisille kuluttajille”, kertoo Coca-Cola Suomen markkinointipäällikkö Vilma Karvonen.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Brändien arvostus 2016

07.12.2016 07:39

Lambi haastaa Lotuksen

WC- ja talouspaperivalmistaja Lotus nappasi kaksi mitalisijaa Brändien arvostus -tutkimuksessa.

Vaihde: 0204 42 40

Tilaajapalvelu puh: 0204 42 4100

Puhelun hinta (sis. alv 24%): 8,35 snt/puhelu + 16,69 snt/minuutti. Ulkomailta yritysnumeroon soittamisen hinnoittelee ulkomainen operaattori. Sopimusasiointi: 03051 4100 (8,8 snt/min sis. alv 24 %).