Fiskars järjestelee brändisalkkuaan - Uutiset - Markkinointi&Mainonta




ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA

ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA
ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA
ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA

Brändit

Fiskars järjestelee brändisalkkuaan

Fiskars pyrkii vauhdittamaan kansainvälistä kasvuaan tuomalla aiemmin paikallisesti myymiään brändejä uusille markkinoille.

Royal Copenhagenin oston myötä Fiskarsin kodinliiketoiminta tarjoaa valikoiman pohjoismaisia kattamisen brändejä, joita ovat alueelliset brändit Royal Copenhagen, aiemmin paikallinen brändi Rörstrand ja Arabia.

Puutarhaliiketoiminnassa Fiskars yhdistää tanskalaisen puutarhatyökalubrändin Zinck-Lysbron valikoiman Fiskars-valikoimaan. Fiskars-valikoimaa myydään Pohjoismaiden markkinoilla.


--> Juttu jatkuu
Juttu jatkuu

Hyvä vierailija!

Marmain arkisto on vain rekisteröityneiden käytettävissä.
"Voit kirjautua palveluun tästä."
Mikäli sinulla ei ole tunnusta Talentumin palveluihin, voit myös rekisteröityä maksutta yllä olevasta linkistä.

Kommentoi
Lähettämällä kommentin hyväksyt säännöt.
Kaikki viestit tarkistetaan ennen hyväksymistä