Brändit

24.1.2013 13:00 päivitetty 4.2.2016 10:29

Fiskars järjestelee brändisalkkuaan

Fiskars pyrkii vauhdittamaan kansainvälistä kasvuaan tuomalla aiemmin paikallisesti myymiään brändejä uusille markkinoille.

Royal Copenhagenin oston myötä Fiskarsin kodinliiketoiminta tarjoaa valikoiman pohjoismaisia kattamisen brändejä, joita ovat alueelliset brändit Royal Copenhagen, aiemmin paikallinen brändi Rörstrand ja Arabia.

Puutarhaliiketoiminnassa Fiskars yhdistää tanskalaisen puutarhatyökalubrändin Zinck-Lysbron valikoiman Fiskars-valikoimaan. Fiskars-valikoimaa myydään Pohjoismaiden markkinoilla.

Fiskars on yhdistänyt kaksi paikallista ruukkuviljelybrändiä Ebertin ja Sankeyn ja myy niitä Euroopassa uudella yhteisellä EbertSankey-brändillä.

Yhtiö laajentaa ranskalaisen rakennustyökalumerkin Leborgnen tarjontaa Ranskan ulkopuolelle.

Tämän vuodesta alusta lukien Fiskarsin brändivalikoimaan kuuluvat kansainväliset pääbrändit Fiskars, Iittala ja Gerber.

Alueellisia brändejä ovat Arabia, Buster, EbertSankey, Hackman, Leborgne, Royal Copenhagen ja Rörstrand.

Paikallisia ja taktisia brändejä ovat Drive Boats, Gingher, Høyang-Polaris, Höganäs Keramik, Kaimano, Kitchen Devils, Montana ja Raadvad.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Media

22.06.2017 14:30

Parlamentaarisen työryhmän esitys: pienituloisten yleisradioveroa kevennetään

Parlamentaarinen työryhmä esittää yksimielisesti,yleisradioverolain muuttamista niin, että Yle-veron maksukynnys olisi 14 800 euroa kun se nykyisin on 11 100 euroa. Eläketulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa). Päivärahatulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa).