Brändit

24.1.2013 13:00 päivitetty 4.2.2016 10:29

Fiskars järjestelee brändisalkkuaan

Fiskars pyrkii vauhdittamaan kansainvälistä kasvuaan tuomalla aiemmin paikallisesti myymiään brändejä uusille markkinoille.

Royal Copenhagenin oston myötä Fiskarsin kodinliiketoiminta tarjoaa valikoiman pohjoismaisia kattamisen brändejä, joita ovat alueelliset brändit Royal Copenhagen, aiemmin paikallinen brändi Rörstrand ja Arabia.

Puutarhaliiketoiminnassa Fiskars yhdistää tanskalaisen puutarhatyökalubrändin Zinck-Lysbron valikoiman Fiskars-valikoimaan. Fiskars-valikoimaa myydään Pohjoismaiden markkinoilla.

Fiskars on yhdistänyt kaksi paikallista ruukkuviljelybrändiä Ebertin ja Sankeyn ja myy niitä Euroopassa uudella yhteisellä EbertSankey-brändillä.

Yhtiö laajentaa ranskalaisen rakennustyökalumerkin Leborgnen tarjontaa Ranskan ulkopuolelle.

Tämän vuodesta alusta lukien Fiskarsin brändivalikoimaan kuuluvat kansainväliset pääbrändit Fiskars, Iittala ja Gerber.

Alueellisia brändejä ovat Arabia, Buster, EbertSankey, Hackman, Leborgne, Royal Copenhagen ja Rörstrand.

Paikallisia ja taktisia brändejä ovat Drive Boats, Gingher, Høyang-Polaris, Höganäs Keramik, Kaimano, Kitchen Devils, Montana ja Raadvad.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.