Mobiili

M&M 15.2. 15:01 päivitetty 15.2. 16:29

Frank ja Sonera yhteistyöhön – tähtäimessä opiskelijoille räätälöidyt palvelut

Raine Lehtoranta
Nuoret ovat aktiivisia mobiilikäyttäjiä. Kuvituskuva.

Markkinointipalvelu Frank ja Sonera ryhtyvät räätälöimään liittymäpalveluja opiskelijoille.

Yhteistyön pyrkimyksenä on keskiviikkona julkaistun tiedotteen mukaan kehittää opiskelijoille suunnattuja liittymäpalveluita arjen ja opiskelujen helpottamiseksi. Yhteistyö alkaa nuorille tarkoitetun Sonera X -etukonseptin lanseeraamisella.

"Nuoret ovat yhteyksien, sovellusten ja palveluiden hevijuusereita, mutta opiskelijabudjetista pitäisi riittää moneen muuhunkin – siksi haluamme tuoda Sonera X:n mukaan Frankin kumppanivalikoimaa", sanoo X-konseptista Soneralla vastaava Maiju Nikkinen.

Yhteistyön puitteissa voidaan Frankin ja Soneran julkaiseman tiedotteen mukaan toteuttaa testejä ja pilotteja uusista palveluista. Nuoret ovat Frankin toimitusjohtajan Tiia Lehtolan mukaan erityisen aktiivisia mobiilikätyttäjiä.

"Toimivat ja opiskelijan tarpeita huomioivat väline- ja liittymäratkaisut ovat olennainen osa nuoren aikuisen arkea. Tämä tiedostava ja kriittinenkin kohderyhmä viettää huomattavan osan ajastaan erilaisten mobiililaitteiden äärellä, joten laitteiden ja yhteyksien on toimittava - opiskelijakorttikin on jo mobiilissa", Lehtola sanoo. 

Lehtola uskoo, että yhteistyön avulla voidaan löytää uusia avauksia sekä kehityssuuntia opiskelijoiden tarpeisiin.

Frank on 2013 perustettu opiskelijoiden oma opiskelijatunnisteiden tuottaja. Frankin omistavat opiskelijajärjestöt SAKKI ry, SAMOK, Suomen Lukiolaisten Liitto ja SYL sekä opiskelijataustainen KILROY, joka on Pohjoismaiden johtava nuorten ja opiskelijoiden matkatoimisto.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.