Yhteistyö

M&M 1.3. 09:01 päivitetty 3.3. 15:39

Fressi valitsi Ida Framin

Ida Framin vastuulla ovat muun muassa Fressin markkinoinnin strateginen suunnittelu ja digitaalisen markkinoinnin kehittäminen.

Liikunta- ja hyvinvointikeskus Fressi on valinnut Ida Framin markkinointiviestinnän kumppanikseen.

Kilpailutuksella valikoituneen Ida Framin tehtävänä on vauhdittaa ja tukea Fressin kasvua. Ida Framin vastuulla ovat muun muassa Fressin markkinoinnin strateginen suunnittelu ja digitaalisen markkinoinnin kehittäminen.

Yhteistyö käynnistyi vuoden alussa Myyrmäen uuden liikuntakeskuksen lanseerauksella sekä asiakashankintakampanjoilla. Lisäksi Ida Fram vastaa jo Fressin hakusanamainonnasta, hakukoneoptimoinnista, display-mainonnasta ja Facebook-mainonnasta.

Fressillä on tällä hetkellä 18 liikuntakeskusta ympäri Suomea.

"Kilpailu liikuntakeskusten välillä on kovaa ja tarvitsimme kumppanin, jolla on strategista osaamista ja kykyä kasvun tekemiseen erittäin kilpailulla toimialallamme", Fressin markkinointijohtaja Ville Välikoski sanoo tiedotteessa.