Yhteistyö

M&M 1.3.2016 09:01 päivitetty 3.3.2016 15:39

Fressi valitsi Ida Framin

Ida Framin vastuulla ovat muun muassa Fressin markkinoinnin strateginen suunnittelu ja digitaalisen markkinoinnin kehittäminen.

Liikunta- ja hyvinvointikeskus Fressi on valinnut Ida Framin markkinointiviestinnän kumppanikseen.

Kilpailutuksella valikoituneen Ida Framin tehtävänä on vauhdittaa ja tukea Fressin kasvua. Ida Framin vastuulla ovat muun muassa Fressin markkinoinnin strateginen suunnittelu ja digitaalisen markkinoinnin kehittäminen.

Yhteistyö käynnistyi vuoden alussa Myyrmäen uuden liikuntakeskuksen lanseerauksella sekä asiakashankintakampanjoilla. Lisäksi Ida Fram vastaa jo Fressin hakusanamainonnasta, hakukoneoptimoinnista, display-mainonnasta ja Facebook-mainonnasta.

Fressillä on tällä hetkellä 18 liikuntakeskusta ympäri Suomea.

"Kilpailu liikuntakeskusten välillä on kovaa ja tarvitsimme kumppanin, jolla on strategista osaamista ja kykyä kasvun tekemiseen erittäin kilpailulla toimialallamme", Fressin markkinointijohtaja Ville Välikoski sanoo tiedotteessa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

24.01.2017 18:54

Ikävän viestin häivyttäminen osuu viestijän omaan nilkkaan

"Vaihtoehtoisten faktojen" ja "valeuutisten" aika ei ole haaste pelkästään mediaorganisaatioille vaan kaikille viestijöille. Siksi ainoa toimiva pitkän aikavälin viestintästrategia on avoimuus, myös silloin kun kerrottavana on ikäviä uutisia.