Kauppa

Anna Juvonen 9.1. 11:46

Gigantin verkkojoulu ampaisi 26 prosentin kasvuun

Saana Säilynoja

Gigantti kasvatti joulukaupan myyntiään lähes 8,5 prosenttia edellisvuoteen verrattuna.

Gigantin verkkokaupan myynti kasvoi lähes 26 prosenttia ja myymälöissä seitsemän prosenttia. Ketjulla on Suomessa 38 myymälää.

Jouluna 2016 suurimmiksi lahjahiteiksi Gigantissa nousivat älypuhelimet ja niiden tarvikkeet, pelit ja pelitarvikkeet, kuulokkeet ja langattomat kaiuttimet, televisiot sekä kannettavat tietokoneet ja tabletit.

Toimitusjohtaja Irmeli Rytkösen mukaan yksittäinen hittituote oli Chromecast-suoratoistolaite.

Puhelimista myydyimpiä yksittäisiä malleja olivat muun muassa Honor 7 Lite, Samsung Galaxy A3, Samsung Galaxy S6, iPhone 7 sekä Honor 8.

Lähde: Kauppalehti

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö