Yhteistyöt

M&M 16.2. 12:02 päivitetty 3.3. 15:39

Hasan & Partners "ripottelee taikapölyä" Keskon päälle

Krista Kierikka

Keskon ja Hasan & Partnersin yhteistyön keskeisenä osana on Keskon uusi K-brändi-identiteetti.

Kesko on käynnistänyt monivuotisen yhteistyön mainostoimisto Hasan & Partnersin kanssa. Hasan & Partners Groupiin kuuluva asiakasymmärrystoimisto Frankly Partners on myös osa yhteistyötä.

Yhteistyön keskeisenä osana on Keskon uusi K-brändi-identiteetti ja sen jalkauttaminen.

"Rakennamme K:sta kuluttajabrändiä, joka selvästi poikkeaa kilpailijoista, ja toisaalta todentaa K-ryhmän uutta brändilupausta 'jotta kaupassa olisi kiva käydä'", sanoo Keskon brändi- ja identiteettijohtaja Mia Ropponen tiedotteessa.

Hasan & Partners Groupin toimitusjohtaja Eka Ruola kertoo olevansa ylpeä siitä, että toimisto "saa ripotella taikapölyä kaikkien tunteman K-kirjaimen päälle".

Hasan & Partnersin asiakkaita ovat muun muassa Valio, Veikkaus, Kone, DNA ja Tallink Grupp.