Yhteistyöt

M&M 16.2.2016 12:02 päivitetty 3.3.2016 15:39

Hasan & Partners "ripottelee taikapölyä" Keskon päälle

Krista Kierikka

Keskon ja Hasan & Partnersin yhteistyön keskeisenä osana on Keskon uusi K-brändi-identiteetti.

Kesko on käynnistänyt monivuotisen yhteistyön mainostoimisto Hasan & Partnersin kanssa. Hasan & Partners Groupiin kuuluva asiakasymmärrystoimisto Frankly Partners on myös osa yhteistyötä.

Yhteistyön keskeisenä osana on Keskon uusi K-brändi-identiteetti ja sen jalkauttaminen.

"Rakennamme K:sta kuluttajabrändiä, joka selvästi poikkeaa kilpailijoista, ja toisaalta todentaa K-ryhmän uutta brändilupausta 'jotta kaupassa olisi kiva käydä'", sanoo Keskon brändi- ja identiteettijohtaja Mia Ropponen tiedotteessa.

Hasan & Partners Groupin toimitusjohtaja Eka Ruola kertoo olevansa ylpeä siitä, että toimisto "saa ripotella taikapölyä kaikkien tunteman K-kirjaimen päälle".

Hasan & Partnersin asiakkaita ovat muun muassa Valio, Veikkaus, Kone, DNA ja Tallink Grupp.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Nimitykset

28.03.2017 09:58

Hille Korhosesta Nokian Renkaiden toimitusjohtaja

Nokian Renkaat Oyj:n hallitus on nimittänyt tekniikan lisensiaatti Hille Korhosen (s. 1961) Nokian Renkaat Oyj:n toimitusjohtajaksi. Nokian Renkaat tiedotti nimityksestä tiistaina. Korhonen aloittaa tehtävässään 1.6.2017.

Kommentti

28.03.2017 10:21

Seppälä horjuu, mutta kajahtiko Kalasatamasta pelastus?

Vaateketju Seppälän väki jännittää, päästääkö käräjäoikeus yhtiön yrityssaneeraukseen vai onko edessä Anttilan kohtalo eli konkurssi. Toivoa henkiin jäämisestä antaa Helsingin Kalasataman kulmilta maanantaina kiirinyt uutinen.

Nimitykset

28.03.2017 09:45

Toimistokonkari Torin mediamyynnin johtoon

Mika Räihä on nimitetty Tori.fi:n mediamyynnin johtajaksi. Hän siirtyy Toriin Sanomalta, jossa hän johti ohjelmallisen ja tulospohjaisen mainonnan tiimiä.

Media

28.03.2017 08:49

Tässä asiassa radio on edelleen lyömätön

Säveltäjäin Tekijänoikeustoimisto Teoston teettämän musiikinkäyttötutkimuksen mukaan radio on edelleen käytetyin ja tärkein taustamusiikin lähde. Nettiradion kuuntelu on tutkimuksen perusteella sen sijaan vielä vähäistä.