Yhteistyöt

M&M 16.2.2016 12:02 päivitetty 3.3.2016 15:39

Hasan & Partners "ripottelee taikapölyä" Keskon päälle

Krista Kierikka

Keskon ja Hasan & Partnersin yhteistyön keskeisenä osana on Keskon uusi K-brändi-identiteetti.

Kesko on käynnistänyt monivuotisen yhteistyön mainostoimisto Hasan & Partnersin kanssa. Hasan & Partners Groupiin kuuluva asiakasymmärrystoimisto Frankly Partners on myös osa yhteistyötä.

Yhteistyön keskeisenä osana on Keskon uusi K-brändi-identiteetti ja sen jalkauttaminen.

"Rakennamme K:sta kuluttajabrändiä, joka selvästi poikkeaa kilpailijoista, ja toisaalta todentaa K-ryhmän uutta brändilupausta 'jotta kaupassa olisi kiva käydä'", sanoo Keskon brändi- ja identiteettijohtaja Mia Ropponen tiedotteessa.

Hasan & Partners Groupin toimitusjohtaja Eka Ruola kertoo olevansa ylpeä siitä, että toimisto "saa ripotella taikapölyä kaikkien tunteman K-kirjaimen päälle".

Hasan & Partnersin asiakkaita ovat muun muassa Valio, Veikkaus, Kone, DNA ja Tallink Grupp.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.