Kampanjat

M&M 15.9. 19:29

Heineken esittelee jalkapallon jännitysmomentteja elokuvamiljöissä – mukana kolme supertähteä

Mitä olisikaan Mestarien Liiga -kampanja ilman kuuluisia jalkapalloilijoita?

Tapahtumaa vuodesta 2005 asti sponsoroinut olutbrändi Heineken on valinnut tämän vuotista Mestarien liiga -kampanjaa tähdittämään kolme tunnettua jalkapalloilijaa: brasilialaisen Ronaldinhon, puolalaisen Jerzy Dudekin ja hollantilaisen Ruud van Nistelrooyn. Kampanjasta kertoo Creativity.

Share the Drama -kampanja on milanolaistoimisto Publicis Italyn käsialaa. Siihen kuuluvassa kolmessa mainoksessa liikutaan erilaisissa elokuvamaisissa maailmoissa.

The Wall -mainosspotissa Ronaldinho seikkailee futuristisessa maailmassa, jossa elokuvafriikeille riittää viittauksia tunnettuihin elokuviin. The Chase -spotissa päästään takaa-ajokohtauksen tunnelmaan van Nistelrooyn kanssa. Maalivahti Dudek taas torjuu palloa 1700-luvun miljöössä The Last Duel -mainoksessa.

Jokaisessa mainoksessa jännitys on käsin kosketeltavaa, ja jalkapallon ensiesiintymistä saa odotella tovin. Heineken-pullon rooli rajoittuu tällä kertaa vain muutamien sekuntien kestoisiin sivuosiin.