Mainokset

M&M 25.1.2016 14:27 päivitetty 3.3.2016 15:38

Heinekenin mainoksessa naiset kaipaavat kohtuukäyttäjää

Kuvakaappaus

Heineken rummuttaa maltillisen alkoholinkulutuksen puolesta uudella kampanjallaan.

Heineken ottaa kantaa juomatapoihin uudessa mainoskampanjassaan.

Mainostoimisto Publicis Italyn toteuttamassa mainoksessa Bonnie Tylerin ikonista Holding Out for a Hero -kappaletta laulavat naiset etsivät miestä, joka ei ole ympäripäissään baarissa. Tuotantoyhtiö MJZ:n Nicolai Fuglsigin ohjaamassa videossa huomion vie mies, joka kieltäytyy tiskillä toisesta Heinekenista.

Yhtiö kertoo tiedotteessaan, että kampanjaa inspiroi sen teettämä kansanvälinen selvitys, jossa tarkasteltiin milleniaalien asenteita alkoholia kohtaan. Selvityksen mukaan itsensä hallitseminen ja maltillinen alkoholinkulutus leimaavat ikäluokan käyttäytymistä.

Milleniaaleista 75 prosenttia sanoo rajoittavansa juomistaan useimmiten ulkona käydessään. Lisäksi 36 prosenttia kertoi, että heitä oli hävettänyt esiintyä julkisesti humalaisen näköisenä sosiaaliseen mediaan laitetussa kuvassa.

 

Videosta kertoi Creativity.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Media

22.06.2017 14:30

Parlamentaarisen työryhmän esitys: pienituloisten yleisradioveroa kevennetään

Parlamentaarinen työryhmä esittää yksimielisesti,yleisradioverolain muuttamista niin, että Yle-veron maksukynnys olisi 14 800 euroa kun se nykyisin on 11 100 euroa. Eläketulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa). Päivärahatulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa).

Kommentti

22.06.2017 11:57

Viestintävainu kuntoon, Sininen tulevaisuus

Ministeri Sampo Terhon tarvitsi vain mainita nimi Sininen tulevaisuus, kun smurffimeemit alkoivat levitä sosiaalisessa mediassa. Lisää kierroksia tuli jo samana päivänä, kun HS uutisoi, että uudella yhdistyksellä ei näyttänyt olevan toimivia kotisivuja lainkaan, vaan osoite sininentulevaisuus.com johtikin kokoomuksen verkkosivuille.