Nimitykset

M&M 13.1. 09:37

Helsingin Sanomat sai uuden markkinointijohtajan

Veera Siivonen

Veera Siivonen aloittaa tehtävässään helmikuun alussa.

Veera Siivonen on valittu Helsingin Sanomien markkinointijohtajaksi 1. helmikuuta 2017 alkaen.

Hän siirtyy uuteen tehtäväänsä HS:n Head of Strategy and Business Development -tehtävästä. Aiemmin Siivonen on toiminut markkinoinnin ja tuotehallinnan tehtävissä Nokialla ja Blykissä.

"Veera tuo markkinointi- ja tuotetiimiimme uudenlaista analyyttisuutta sekä strategian systemaattista toteuttamista, jota tuoteportfoliomme voimakas digitalisaatio edellyttää", Helsingin Sanomien kaupallinen johtaja Petteri Putkiranta sanoo tiedotteessa.

HS:n sisältömarkkinointipäälliköksi on lisäksi nimitetty Niina Käkelä 22. joulukuuta alkaen. Hänen vastuullaan on HS:n sisältömarkkinoinnin kokonaisuus ja sen kehittäminen. Käkelä siirtyi Helsingin Sanomiin Nelonen Mediasta.

Helsingin Sanomat on osa Sanoma Media Finlandia, joka on osa Sanomaa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Nimitykset

28.03.2017 09:58

Hille Korhosesta Nokian Renkaiden toimitusjohtaja

Nokian Renkaat Oyj:n hallitus on nimittänyt tekniikan lisensiaatti Hille Korhosen (s. 1961) Nokian Renkaat Oyj:n toimitusjohtajaksi. Nokian Renkaat tiedotti nimityksestä tiistaina. Korhonen aloittaa tehtävässään 1.6.2017.

Kommentti

28.03.2017 10:21

Seppälä horjuu, mutta kajahtiko Kalasatamasta pelastus?

Vaateketju Seppälän väki jännittää, päästääkö käräjäoikeus yhtiön yrityssaneeraukseen vai onko edessä Anttilan kohtalo eli konkurssi. Toivoa henkiin jäämisestä antaa Helsingin Kalasataman kulmilta maanantaina kiirinyt uutinen.

Nimitykset

28.03.2017 09:45

Toimistokonkari Torin mediamyynnin johtoon

Mika Räihä on nimitetty Tori.fi:n mediamyynnin johtajaksi. Hän siirtyy Toriin Sanomalta, jossa hän johti ohjelmallisen ja tulospohjaisen mainonnan tiimiä.

Media

28.03.2017 08:49

Tässä asiassa radio on edelleen lyömätön

Säveltäjäin Tekijänoikeustoimisto Teoston teettämän musiikinkäyttötutkimuksen mukaan radio on edelleen käytetyin ja tärkein taustamusiikin lähde. Nettiradion kuuntelu on tutkimuksen perusteella sen sijaan vielä vähäistä.