Nimitykset

M&M 13.1. 09:37

Helsingin Sanomat sai uuden markkinointijohtajan

Veera Siivonen

Veera Siivonen aloittaa tehtävässään helmikuun alussa.

Veera Siivonen on valittu Helsingin Sanomien markkinointijohtajaksi 1. helmikuuta 2017 alkaen.

Hän siirtyy uuteen tehtäväänsä HS:n Head of Strategy and Business Development -tehtävästä. Aiemmin Siivonen on toiminut markkinoinnin ja tuotehallinnan tehtävissä Nokialla ja Blykissä.

"Veera tuo markkinointi- ja tuotetiimiimme uudenlaista analyyttisuutta sekä strategian systemaattista toteuttamista, jota tuoteportfoliomme voimakas digitalisaatio edellyttää", Helsingin Sanomien kaupallinen johtaja Petteri Putkiranta sanoo tiedotteessa.

HS:n sisältömarkkinointipäälliköksi on lisäksi nimitetty Niina Käkelä 22. joulukuuta alkaen. Hänen vastuullaan on HS:n sisältömarkkinoinnin kokonaisuus ja sen kehittäminen. Käkelä siirtyi Helsingin Sanomiin Nelonen Mediasta.

Helsingin Sanomat on osa Sanoma Media Finlandia, joka on osa Sanomaa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö