Nimitykset

M&M 13.1. 09:37

Helsingin Sanomat sai uuden markkinointijohtajan

Veera Siivonen

Veera Siivonen aloittaa tehtävässään helmikuun alussa.

Veera Siivonen on valittu Helsingin Sanomien markkinointijohtajaksi 1. helmikuuta 2017 alkaen.

Hän siirtyy uuteen tehtäväänsä HS:n Head of Strategy and Business Development -tehtävästä. Aiemmin Siivonen on toiminut markkinoinnin ja tuotehallinnan tehtävissä Nokialla ja Blykissä.

"Veera tuo markkinointi- ja tuotetiimiimme uudenlaista analyyttisuutta sekä strategian systemaattista toteuttamista, jota tuoteportfoliomme voimakas digitalisaatio edellyttää", Helsingin Sanomien kaupallinen johtaja Petteri Putkiranta sanoo tiedotteessa.

HS:n sisältömarkkinointipäälliköksi on lisäksi nimitetty Niina Käkelä 22. joulukuuta alkaen. Hänen vastuullaan on HS:n sisältömarkkinoinnin kokonaisuus ja sen kehittäminen. Käkelä siirtyi Helsingin Sanomiin Nelonen Mediasta.

Helsingin Sanomat on osa Sanoma Media Finlandia, joka on osa Sanomaa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.