Kumppanuudet

M&M 12.1. 11:17

Holiday Club otti Allerin asiakkuusmarkkinoinnin kumppaniksi

Holiday Club Saimaa

Yhteistyöllä on tarkoitus tehostaa ja monipuolistaa nykyistä asiakkuusmarkkinointia ja lisätä uusia digitaalisia markkinointikanavia.

Viikko-osakeyritys sekä vapaa-ajan ja matkailun toimija Holiday Club ja Aller Media ovat tehneet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Aller tuottaa Holiday Clubin asiakkuusmarkkinointipalvelut, eli kuluttajakohderyhmien ja markkinointimateriaalien tuottamisen.

Yhteistyöllä on tarkoitus tehostaa ja monipuolistaa nykyistä asiakkuusmarkkinointia ja lisätä uusia digitaalisia markkinointikanavia.

Uudet digitaalisten markkinointikanavat tarkoittavat esimerkiksi Allerin Rikastamo-palvelun datalla ohjattuja onlinekanavien mukaanottoa, mikä yhtiön mukaan auttaa kohderyhmien tarkentamisessa ja saavuttamisessa.

"Rikastamo-palvelu on datakyvykkyys, joka yhdistää online- ja offlinedataa ja rakentaa sen perusteella kohderyhmiä ostoaikeiden mukaan. Kohderyhmiä voidaan käyttää markkinoinnissa ja mainonnassa myös muissa kuin yhtiön omissa kanavissa", Allerin data- ja digitaalisten ratkaisujen yksikön vetäjä Sami Lahtinen kertoo sähköpostitse.

Holiday Clubin markkinointipäällikkö Kalle Patosaaren mukaan Allerin tarjonta antaa Holiday Clubille kehitysmahdollisuuksia, eli esimerkiksi yhtiö pyrkii löytämään erilaisia kanavia asiakkaiden lähestymiseen ja asiakkuusmarkkinointiin.

"On mahtavaa päästä yhdessä Holiday Clubin kanssa kehittämään kumppanuutta. Holiday Club on yksi Suomen suurimmista asiakkuusmarkkinoijista, ja tehdyn sopimuksen arvo on Allerille erittäin merkittävä", Lahtinen toteaa.

Sopimus on merkittävä Allerille siksi, että Holiday Club on yksi Suomen suurimmista asiakkuusmarkkinoijista, sopimus on osa Aller Median uutta liiketoimintaa eli databisnestä.

"Mediatalo Aller Media hakee uusia liiketoimintamalleja ja kaupallistaa datakyvykkyyttään vauhdilla. Holiday Clubin kanssa tehty sopimus on yksi esimerkki uudesta tekemisestä suuren asiakkuusmarkkinoijan kanssa Suomessa", Allerilta kommentoidaan.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Nimitykset

28.03.2017 09:58

Hille Korhosesta Nokian Renkaiden toimitusjohtaja

Nokian Renkaat Oyj:n hallitus on nimittänyt tekniikan lisensiaatti Hille Korhosen (s. 1961) Nokian Renkaat Oyj:n toimitusjohtajaksi. Nokian Renkaat tiedotti nimityksestä tiistaina. Korhonen aloittaa tehtävässään 1.6.2017.

Kommentti

28.03.2017 10:21

Seppälä horjuu, mutta kajahtiko Kalasatamasta pelastus?

Vaateketju Seppälän väki jännittää, päästääkö käräjäoikeus yhtiön yrityssaneeraukseen vai onko edessä Anttilan kohtalo eli konkurssi. Toivoa henkiin jäämisestä antaa Helsingin Kalasataman kulmilta maanantaina kiirinyt uutinen.

Nimitykset

28.03.2017 09:45

Toimistokonkari Torin mediamyynnin johtoon

Mika Räihä on nimitetty Tori.fi:n mediamyynnin johtajaksi. Hän siirtyy Toriin Sanomalta, jossa hän johti ohjelmallisen ja tulospohjaisen mainonnan tiimiä.

Media

28.03.2017 08:49

Tässä asiassa radio on edelleen lyömätön

Säveltäjäin Tekijänoikeustoimisto Teoston teettämän musiikinkäyttötutkimuksen mukaan radio on edelleen käytetyin ja tärkein taustamusiikin lähde. Nettiradion kuuntelu on tutkimuksen perusteella sen sijaan vielä vähäistä.