Kumppanuudet

M&M 12.1. 11:17

Holiday Club otti Allerin asiakkuusmarkkinoinnin kumppaniksi

Holiday Club Saimaa

Yhteistyöllä on tarkoitus tehostaa ja monipuolistaa nykyistä asiakkuusmarkkinointia ja lisätä uusia digitaalisia markkinointikanavia.

Viikko-osakeyritys sekä vapaa-ajan ja matkailun toimija Holiday Club ja Aller Media ovat tehneet yhteistyösopimuksen, jonka myötä Aller tuottaa Holiday Clubin asiakkuusmarkkinointipalvelut, eli kuluttajakohderyhmien ja markkinointimateriaalien tuottamisen.

Yhteistyöllä on tarkoitus tehostaa ja monipuolistaa nykyistä asiakkuusmarkkinointia ja lisätä uusia digitaalisia markkinointikanavia.

Uudet digitaalisten markkinointikanavat tarkoittavat esimerkiksi Allerin Rikastamo-palvelun datalla ohjattuja onlinekanavien mukaanottoa, mikä yhtiön mukaan auttaa kohderyhmien tarkentamisessa ja saavuttamisessa.

"Rikastamo-palvelu on datakyvykkyys, joka yhdistää online- ja offlinedataa ja rakentaa sen perusteella kohderyhmiä ostoaikeiden mukaan. Kohderyhmiä voidaan käyttää markkinoinnissa ja mainonnassa myös muissa kuin yhtiön omissa kanavissa", Allerin data- ja digitaalisten ratkaisujen yksikön vetäjä Sami Lahtinen kertoo sähköpostitse.

Holiday Clubin markkinointipäällikkö Kalle Patosaaren mukaan Allerin tarjonta antaa Holiday Clubille kehitysmahdollisuuksia, eli esimerkiksi yhtiö pyrkii löytämään erilaisia kanavia asiakkaiden lähestymiseen ja asiakkuusmarkkinointiin.

"On mahtavaa päästä yhdessä Holiday Clubin kanssa kehittämään kumppanuutta. Holiday Club on yksi Suomen suurimmista asiakkuusmarkkinoijista, ja tehdyn sopimuksen arvo on Allerille erittäin merkittävä", Lahtinen toteaa.

Sopimus on merkittävä Allerille siksi, että Holiday Club on yksi Suomen suurimmista asiakkuusmarkkinoijista, sopimus on osa Aller Median uutta liiketoimintaa eli databisnestä.

"Mediatalo Aller Media hakee uusia liiketoimintamalleja ja kaupallistaa datakyvykkyyttään vauhdilla. Holiday Clubin kanssa tehty sopimus on yksi esimerkki uudesta tekemisestä suuren asiakkuusmarkkinoijan kanssa Suomessa", Allerilta kommentoidaan.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.