Kampanjat

M&M 13.4.2015 11:29 päivitetty 4.2.2016 09:36

Hotels.com rynnistää televisioon mittavalla markkinointikampanjalla

Kuvakaappaus Hotels.comin mainosvideolta.

Hotellisivuston mainoksen on ohjannut Rawson Thurber, joka on aiemmin ohjannut muun muassa elokuvan Dodgeball – boltsit pelissä.

Hotels.com käynnistää moniosaisen markkinointikampanjan Suomessa.

Tänään 13. huhtikuuta televisiossa ensi kertaa nähtävän mainosvideon on luonut Crispin Porter + Bogusky.

Mainoksen on ohjannut Rawson Thurber, joka on aiemmin ohjannut muun muassa elokuvat Dodgeball – boltsit pelissä ja Olemme Millerit. Mainoksen suomalaisena äänenä kuullaan Jukka Puotilaa.

 

Televisiokampanjaa tukee mittava digitaalisen viestinnän ja PR:n kampanja, joka pyörii Suomen lisäksi Isossa-Britanniassa, Ranskassa sekä muissa Pohjoismaissa.

Hotels.comin Vice President Marketing EMEA Matt Walls kertoo tiedotteessa mainosten tuovan brändiin keveyttä ja huumoria.

"Otamme kampanjan myötä käyttöön Yhdysvalloissa 2014 luodun 'Se selkeä valinta' -konseptin. Loimme siitä kuitenkin oman versiomme", hän sanoo.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Mainonnan Monitaho 2017

21.08.2017 11:06

Äänestä Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saajaa

Mainonnan Monitaho on MAT-Säätiön jakama markkinointialan tunnustuspalkinto. Se jaetaan henkilölle, joka toimii esimerkillisesti ja menestyksellisesti markkinointiviestinnän alan kehityksen eteen. Ensimmäisen kerran tunnustus jaettiin vuonna 1967. Lukijat voivat äänestää mieleistään ehdokasta M&M:n verkkosivuilla 21.8–13.9. Tunnustus jaetaan perjantaina 22.9.