Kilpailutukset

M&M 15.11.2016 13:16

HSL luottaa länsimetron lanseerauksen jälleen 358:n käsiin

Mainostoimisto 358:lla on jo kokemusta länsimetro-kampanjan suunnittelusta.

HSL:n hallitus valitsi 358:n mainostoimistokseen vuosille 2017-2018 kilpailutuksen jälkeen.

Helsingin seudun liikenteen HSL:n markkinointiviestinnästä vastaa vuosina 2017-2018 mainostoimisto 358.

Tulevat kaksi vuotta ovat HSL:n mukaan markkinointitoimenpiteiden kannalta merkittäviä: jahka länsimetro jossain vaiheessa saadaan vihdoin käyttöön, edessä on matkakorttien vaihto vuonna 2017, uusi vyöhykepohjainen lippujärjestelmä sekä mahdolliset uudet jäsenkunnat 2018.

HSL ja 358 ovat tehneet yhteistyötä jo pitkään, ja itse asiassa 358 on jo suunnitellut ja toteuttanut yhden länsimetron lanseerauskampanjan. Länsimetron piti alun perin käynnistyä elokuussa 2016, ja 358:n suunnittelema kampanja ehti pyöriä näkyvästi HSL:n kanavien lisäksi ulkomainonnassa, sosiaalisessa mediassa, verkossa ja printissä.

HSL:n hallitus valitsi 358:n kilpailutuksen jälkeen. Toimisto pääsee toteuttamaan vuosittain yhden pitkäkestoisen imagokampanjan sekä 4-5 myyntikampanjaa.

HSL:n mediasuunnittelua ja -ostamista luotsaa tulevina kahtena vuotena mediatoimisto Carat. Mediaostoihin on HSL:n mukaan varattu noin 1,5 miljoona euroa vuodessa.

Molemmissa sopimuksissa on mukana optio vuosille 2019-2020.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Maksaminen

19.10.2017 18:06

MP: Apple Pay tulee vihdoin Suomeen

Apple julkistaa maksupalvelunsa Suomessa ensi viikolla, kertoo Ruotsin Macpro-sivusto nimettömiin lähteisiin vedoten.