Stockmann

Saara Koho 13.2. 09:04 päivitetty 3.3. 15:39

Itsepalvelukassoja, virtuaalisia jonotusnumeroita ja isompia sovituskoppeja - Stocka kuuntelee asiakkaiden toiveita

Stockmann otti asiakkaat mukaan kehitystyöhön.

Uutta kurssia ottava Stockmann kerää asiakkailtaan palautetta ja kehitysideoita sosiaalisessa mediassa.

Tammikuussa alkanut kampanja liittyy Espoon Tapiolan tavaratalon uudistamiseen. Yhtiö on saanut jo satoja Facebook-, Twitter- ja Instagram-kommentteja tunnisteella #uuttastockaa.

Palautteissa Stockmanneihin kaivataan esimerkiksi levähtämispaikkoja, narikkaa talvivaatteille, lisää peilejä ja tilavampia sovituskoppeja, virtuaalisia jonotusnumeroita, kännykkäpysäköintiä sekä itsepalvelukassoja.

"Asiakkaat ovat aina antaneet meille aktiivisesti palautetta. Se kertoo siitä, että Stockmann on ihmisille tärkeä. Suora vuoropuhelu on äärimmäisen arvokasta", Stockmannin Suomen paikallistavaratalojen johtaja Tuija Wänttinen sanoo.

Yhtiö kutsuu aktiivisia some-keskustelijoita mukaan kehitystyöpajoihin. Niissä keskustellaan esimerkiksi tavaratalokokemuksesta ja tuotealueista.

Tapiolan Stockmann avataan maaliskuussa 2017. Yhtiö pyrkii yhdistämään tavaratalossa kivijalka- ja verkkokaupan uudella tavalla. Siihenkin se on saanut paljon vinkkejä asiakkailta.

Millaisia vinkkejä asiakkailta on tullut? Lue lisää Stockmannin suunnitelmista uusimmasta M&M:stä. Tilaa lehti täältä.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö