Tähdet

Ilkka Jauhiainen 2.12.2016 10:16 päivitetty 2.12.2016 10:39

Jaajo ilmoitti IL:ssä halustaan lopettaa radiossa - Nelosen johtaja: ”Työt jatkuvat entisellään”

Nelonen Media
Nelonen Media nousi kaupallisen television markkinajohtajaksi Suomessa. Jaajo Linnonmaa juontaa Nelosen hittiohjelmaa Haluatko miljonääriksi.

Ura virtuaalibisneksessä kiinnostaa Jaajo Linnonmaata enemmän kuin aikaiset herätykset.

Jaajo Linnonmaa ilmoitti eilen Iltalehden verkkosivuilla ryhtyvänsä yrittäjäksi. Iltalehti kysyi, loppuvatko radiohommat. Jaajo vastasi ”toivottavasti” ja lisäsi, ettei hän jaksa enää aikaisia aamuherätyksiä. Jaajon vetämä Aamulypsy-ohjelma alkaa arkisin kello 06.00.

Jaajo esitteli Slush-tapahtumassa sovelluksen, joka mahdollistaa virtuaalimatkat. VR-lasit päässä kuka tahansa voi lähteä vaikka kaukomaille.

Linnonmaa on Nelosen arvokkaimpia henkilöbrändejä. Hänen ansiostaan Radio Suomipopin Aamulypsy on ollut kaupallisen radion kuunnelluin ohjelma. Myös tietovisa Halutatko miljonääriksi? on menestynyt erittäin hyvin.

Nelonen Median liiketoimintajohtajan, Kari Laakson mukaan Jaajon työt Nelosella jatkuvat.

”Jaajo on hyvin monipuolinen yrittäjä, mutta radio- ja tv-hommia on tarkoitus jatkaa tiiviisti tulevaisuudessakin. Kyllä Jaajo on huomennakin aamulla mukana Aamulypsyssä”, Laakso sanoo M&M:lle.

Laakso arvelee Jaajon kommenttia "heitoksi".

"Mutta olemme sopineet, että jos Jaajon Virtual Travelerista tulee seuraava Skype, joka myydään kolmella miljardilla, niin Jaajo todennäköisesti jää eläkkeelle."

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.