Kampanjat

M&M 14.9.2016 09:22

Jeppis juoksee Daruden tahtiin mielenterveysomaisten tueksi

Kuvakaappaus filmistä

Havas Helsinki ja Cocoa Mediaproductions suunnittelivat FinFamille kampanjaspotin, joka muistuttaa omaishoitajien tilanteesta Suomessa.

Mielenterveysomaisten keskusliitto FinFami on toteuttanut syksyn kampanjaansa varten The Runner -filmin, jolla halutaan alleviivata omaishoitajien arjen vaativuutta ja sitovuutta.

Videon suunnittelusta ovat vastanneet Havas Helsinki ja Cocoa Mediaproductions. Videolla juoksupyörässä juoksee Hamsteriyhdistys ry:n kautta rooliin valittu Jeppis-hamsteri. Filmin taustalla kuullaan uusi sovitusversio Ville Virtasen eli Daruden klassikkohitistä Sandstorm.

FinFami haluaa filmin avulla muistuttaa, että jokainen ihminen tarvitsee tauon, myös omaishoitaja. Liiton mukaan Suomessa on yli 400 000 ihmistä, jotka hoivaavat ja huolehtivat psyykkisistä ongelmista kärsivästä läheisestään.

"Tavoitteena on kampanjafilmin kautta kääntää huomio tärkeään ja raskaaseen omaishoitoon sekä sen tukemiseen ja arvostukseen", FinFamin toiminnanjohtaja Pia Hytönen kertoo tiedotteessa.

The Runner saa ensiesityksensä torstaina 15. syyskuuta alkavilla Rakkautta ja Anarkiaa -elokuvafestivaaleilla. Filmi on merkittävässä roolissa FinFamin syksyn kampanjassa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.