Johanna Arantolan väitös: Pankkiasiakkuudessa mukana koko perhe - Uutiset - Markkinointi&Mainonta




ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA

ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA
ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA
ILMOITUS, SISÄLTÖ JATKUU ALLA

MARKKINOINTI

Johanna Arantolan väitös: Pankkiasiakkuudessa mukana koko perhe

Johanna Arantola-Hattab tutki pankkipalveluita perheen näkökulmasta. Ymmärrys perheen arjesta parantaa palveluita.

Yritysten tulisi ymmärtää paremmin, kuinka asiakkaan kokema arvo muodostuu ja kuka asiakas on, kun kyseessä on perhe. Asiakas ei ole vain se yksittäinen henkilö, joka näkyy rajapinnassa, vaan perheen palvelukokemus muodostuu sen eri jäsenten kokemuksista. Näin sanoo Johanna Arantola-Hattab, joka on tutkinut pankkipalveluja perheen näkökulmasta. Arantola-Hattab väittelee aiheesta Svenska handelshögskolanilla 7. kesäkuuta.

Väitöskirjan nimi on Family as a customer experiencing co-created service value.


--> Juttu jatkuu
Juttu jatkuu

Hyvä vierailija!

Marmain arkisto on vain rekisteröityneiden käytettävissä.
"Voit kirjautua palveluun tästä."
Mikäli sinulla ei ole tunnusta Talentumin palveluihin, voit myös rekisteröityä maksutta yllä olevasta linkistä.

Kommentoi
Lähettämällä kommentin hyväksyt säännöt.
Kaikki viestit tarkistetaan ennen hyväksymistä