Kampanja

M&M 1.2.2016 09:29 päivitetty 3.3.2016 15:38

Kaikki pukeutuvat kuten David Beckham H&M:n uudessa kampanjassa

H&M

H&M:n uuden malliston kampanjaan kuuluu mainosvideo sekä printtikampanja.

H&M:ltä tulee keväällä myyntiin Modern Essentials selected by David Beckhamn -mallisto.

Kampanjan mainos kuvattiin Lissabonin kaduilla ja siinä jatkettiin samaa teemaa kuin edellisessä H&M:n mainoksessa, jossa entinen jalkapalloilija David Beckham oli mukana.

Aikaisemmassa mainoksessa koomikko Kevin Hart pukeutui täsmälleen samoin kuin Beckham. Nyt uudessa mainosvideossa Beckham lähtee hotellistaan ja huomaa, että kaikki hänen ympärillään pukeutuvat samalla tavalla kuin Beckham itse, niin rullalautailevat lapset, vauva, isoäiti sekä kaikki kaupungin miehet.

Mainosvideon on ohjannut Fredrik Bond ja sen lisäksi julkaistaan myös Mario Sorrentin kuvaama printtikampanja.

 

“Minulla on aina hyvin hauskaa H&M:n kampanjoiden kuvauksissa. He todella ymmärtävät tyyliäni ja huumorintajuani. Oli hienoa käyttää Modern Essential -valikoiman tyylikkäitä vaatteita ja pitää samalla hauskaa”, Beckham sanoo tiedotteessa.

Kampanja on Modern Essentials selected by David Beckham -mallistoista viimeisin.

Mallisto tulee miesten vaatteita myyviin H&M:n myymälöihin kahdessa osassa 18. helmikuuta ja 10. helmikuuta. Mallisto tulee myyntiin myös hm.comiin.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Innovaatiot

27.03.2017 18:30

Voitto, Helsingin yliopisto ja SEK kehittivät uuden palvelun

Mediatoimisto Voitto ja Helsingin yliopisto ovat kehittäneet yhteistyössä uuden Unibot-palvelun. Kyseessä on Facebook-ympäristössä toimiva automaattinen, vuorovaikutteinen keskusteluohjelma, joka ohjaa nuoria käyttäjiä heitä kiinnostavien koulutusvaihtoehtojen äärelle.

Yrityskaupat

27.03.2017 12:30

Solita ostaa palvelumuotoilutoimisto Palmun

Digitaalisen liiketoiminnan asiantuntijayritys Solita ostaa yrityskaupassa palvelumuotoilutoimisto Palmun koko osakekannan. Solita ilmoitti yrityskaupasta maanantaina julkaisemassaan tiedotteessa.