Snapchat

M&M 1.6.2015 14:06 päivitetty 4.2.2016 10:56

Kamppi ottaa Snapchatin käyttöön – täydentää kauppakeskuksen digipresenssiä

Snapchat-tilillän Kamppi haluaa tarjota positiivisia yllätyksiä.

Kauppakeskus Kamppi ottaa käyttöön viestipalvelu Snapchatin asiakaskommunikaatiossaan.

Tänään 1. kesäkuuta lanseeratulla Kampin Snapchat-tilillä keskitytään positiivisten yllätysten tarjoamiseen.

“Olemme viimeiset vuodet rakentaneet Kampista sosiaalista brändiä. Snapchat soveltuu erinomaisesti Kampin viestintään – se madaltaa meille kynnystä kertoa kaikista niistä tarinoista, tapahtumista ja tarjouksista, joihin meillä voi törmätä”, kertoo kauppakeskuspäällikkö Heli Vainio tiedotteessa.

Yritykset

22.11.2017 12:43

Solita avaa konttorin Viroon

Yritys etsii tällä hetkellä Tallinnaan erityisesti datasta, pilvipalveluista, ohjelmistokehityksestä sekä tietoturvasta kiinnostuneita kokeneita asiantuntijoita.