Kampanjat

M&M 20.4. 14:37 päivitetty 21.4. 08:03

Kauneutta urbaaniuden keskellä – Kekkilän mainosfilmi korostaa luonnon voimaa

Kekkilä
Kuvakaappaus YouTubesta Kekkilän mainosfilmistä.

Mainostoimisto Folk ja puutarha-alan yritys Kekkilä ovat työstäneet mainosvideon, jossa korostetaan luonnon kauneutta sekä sen rentouttavaa voimaa

Puutarhassa kaikki on hyvin -mainosfilmin on ohjannut Jappe Päivinen ja tuottanut Otto Production. Kekkilälle uuden brändikonseptin suunnitteli mainostoimisto Folk.

Uusi mainonnan konsepti kiteytyy lupaukseen "puutarhassa kaikki on hyvin". Konseptin lanseeraus alkaa filmistä, joka kertoo poikajoukon matkasta betonilähiön läpi puutarhaan. Pojat laulavat matkalla kuorossa kasvien nimiä vieraalla kielellä.

"Suomalaiset näkevät puutarhanhoidon matkana, johon kuuluu keskeneräisyys. Kasvien hoitaminen opettaa näkemään kauneutta elämän pienissä ihmeissä", Kekkilän Head of Brand and Communications, Nina Kinnunen kertoo.

Folkin luovan johtajan Paula Orren mukaan on olemassa useita yliopistotutkimuksia, joiden mukaan puutarhan ja kasvien hoitaminen poistaa stressiä, laskee verenpainetta, ja kohottaa mielialaa.

"Emme välttämättä tunnista viherkaipuutamme. Ja kuitenkin käsien työntäminen multaan on mindfulnessia puhtaimmillaan", toteaa Paula Orre.

Kommentti

28.04.2017 12:27

Keskittämällä saat enemmän

Telekilpailu siirtyi viimein kunnolla keskittämiseen. Mitä enemmän simmejä, sitä halvemmaksi tulee, vai...