Kampanjat

M&M 20.4. 14:37 päivitetty 21.4. 08:03

Kauneutta urbaaniuden keskellä – Kekkilän mainosfilmi korostaa luonnon voimaa

Kekkilä
Kuvakaappaus YouTubesta Kekkilän mainosfilmistä.

Mainostoimisto Folk ja puutarha-alan yritys Kekkilä ovat työstäneet mainosvideon, jossa korostetaan luonnon kauneutta sekä sen rentouttavaa voimaa

Puutarhassa kaikki on hyvin -mainosfilmin on ohjannut Jappe Päivinen ja tuottanut Otto Production. Kekkilälle uuden brändikonseptin suunnitteli mainostoimisto Folk.

Uusi mainonnan konsepti kiteytyy lupaukseen "puutarhassa kaikki on hyvin". Konseptin lanseeraus alkaa filmistä, joka kertoo poikajoukon matkasta betonilähiön läpi puutarhaan. Pojat laulavat matkalla kuorossa kasvien nimiä vieraalla kielellä.

"Suomalaiset näkevät puutarhanhoidon matkana, johon kuuluu keskeneräisyys. Kasvien hoitaminen opettaa näkemään kauneutta elämän pienissä ihmeissä", Kekkilän Head of Brand and Communications, Nina Kinnunen kertoo.

Folkin luovan johtajan Paula Orren mukaan on olemassa useita yliopistotutkimuksia, joiden mukaan puutarhan ja kasvien hoitaminen poistaa stressiä, laskee verenpainetta, ja kohottaa mielialaa.

"Emme välttämättä tunnista viherkaipuutamme. Ja kuitenkin käsien työntäminen multaan on mindfulnessia puhtaimmillaan", toteaa Paula Orre.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Media

22.06.2017 14:30

Parlamentaarisen työryhmän esitys: pienituloisten yleisradioveroa kevennetään

Parlamentaarinen työryhmä esittää yksimielisesti,yleisradioverolain muuttamista niin, että Yle-veron maksukynnys olisi 14 800 euroa kun se nykyisin on 11 100 euroa. Eläketulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa). Päivärahatulon maksukynnys olisi 14 100 euroa (nykyisin 10 300 euroa).