Mainokset

M&M 28.2.2016 19:26 päivitetty 3.3.2016 15:39

Kenkäbrändi Toms lahjoittaa Oscar-kenkiä faneille

Tomsin ja AT&T:n yhteismainos nähdään Oscar-gaalan mainoskatkolla.

Kenkäbrändi Toms ja operaattori AT&T ovat toteuttaneet jälleen yhteisen mainosspotin.

AT&T - Network of Toms -spotti nähdään sunnuntaina Oscar-gaalan mainoskatkolla, kertoo Ad Age.

Mainoksessa Tomsin perustaja Blake Mycoskie kertoo miten yhtiö hyödyntää AT&T:n verkkoa kasvattaakseen brändiä.

Jokaisesta ostetusta Toms-kenkäparista yhtiö lahjoittaa kengät lapselle, ja videossa nähdään Mycoskie kenkien lahjoitusmatkalla Kolumbiassa.

Mainoksen toteuttivat BBDO:n Atlantan ja New Yorkin toimistot. Ohjaajana toimi kahdesti Oscar-ehdokkaana ollut Bennett Miller, joka ohjasi myös AT&T:n ja Tomsin yhteismainoksen vuonna 2009.

Osana kampanjaa Toms aikoo lahjoittaa erikoisia Oscar-kenkiä faneilleen palkintogaalan aikana. Kenkiä lahjoitetaan yhtiön sosiaalisen median kanavissa.

 

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kilpailut

25.02.2017 12:01

Metsästätkö leijonaa? – Mainoskilpailujen plussat ja miinukset

Kevään mainoskilpailuissa pannaan ideat paremmuusjärjestykseen. Samalla järjestykseen pannaan tekijät, toimistot, ketjut ja jopa maat. Tällä kertaa ei puhuta siitä, miksi Ruotsi voittaa ja Suomi ei, vaan siitä, kannattaako kilpailuihin osallistua ja jos kannattaa, niin mihin?

Kommentti

24.02.2017 11:12

Hasan & Partners upotti itsensä suohon

"Hasan & Partners ajoi Planin tilanteeseen, jossa se joutui puolustamaan, että heidän kampanjoissaan käytetyt faktat pitävät kutinsa. Se on paitsi surullista, myös epälojaalia asiakasta kohtaan", toimittaja Cilla Bhose kirjoittaa.

Elokuvat

24.02.2017 09:53

Lidlistä Tuntemattoman sotilaan yhteistyökumppani

Saksalainen vähittäiskauppaketju kertoo haluavansa tukea suomalaista kulttuuria. "Uusi Tuntematon sotilas ei toteutuisi ilman kumppaneita", elokuvaprojektin yhteyspäällikkö Laura Sutinen kertoo.