Mainokset

M&M 28.2.2016 19:26 päivitetty 3.3.2016 15:39

Kenkäbrändi Toms lahjoittaa Oscar-kenkiä faneille

Tomsin ja AT&T:n yhteismainos nähdään Oscar-gaalan mainoskatkolla.

Kenkäbrändi Toms ja operaattori AT&T ovat toteuttaneet jälleen yhteisen mainosspotin.

AT&T - Network of Toms -spotti nähdään sunnuntaina Oscar-gaalan mainoskatkolla, kertoo Ad Age.

Mainoksessa Tomsin perustaja Blake Mycoskie kertoo miten yhtiö hyödyntää AT&T:n verkkoa kasvattaakseen brändiä.

Jokaisesta ostetusta Toms-kenkäparista yhtiö lahjoittaa kengät lapselle, ja videossa nähdään Mycoskie kenkien lahjoitusmatkalla Kolumbiassa.

Mainoksen toteuttivat BBDO:n Atlantan ja New Yorkin toimistot. Ohjaajana toimi kahdesti Oscar-ehdokkaana ollut Bennett Miller, joka ohjasi myös AT&T:n ja Tomsin yhteismainoksen vuonna 2009.

Osana kampanjaa Toms aikoo lahjoittaa erikoisia Oscar-kenkiä faneilleen palkintogaalan aikana. Kenkiä lahjoitetaan yhtiön sosiaalisen median kanavissa.

 

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Kommentti

24.01.2017 18:54

Ikävän viestin häivyttäminen osuu viestijän omaan nilkkaan

"Vaihtoehtoisten faktojen" ja "valeuutisten" aika ei ole haaste pelkästään mediaorganisaatioille vaan kaikille viestijöille. Siksi ainoa toimiva pitkän aikavälin viestintästrategia on avoimuus, myös silloin kun kerrottavana on ikäviä uutisia.