Mainokset

M&M 28.2.2016 19:26 päivitetty 3.3.2016 15:39

Kenkäbrändi Toms lahjoittaa Oscar-kenkiä faneille

Tomsin ja AT&T:n yhteismainos nähdään Oscar-gaalan mainoskatkolla.

Kenkäbrändi Toms ja operaattori AT&T ovat toteuttaneet jälleen yhteisen mainosspotin.

AT&T - Network of Toms -spotti nähdään sunnuntaina Oscar-gaalan mainoskatkolla, kertoo Ad Age.

Mainoksessa Tomsin perustaja Blake Mycoskie kertoo miten yhtiö hyödyntää AT&T:n verkkoa kasvattaakseen brändiä.

Jokaisesta ostetusta Toms-kenkäparista yhtiö lahjoittaa kengät lapselle, ja videossa nähdään Mycoskie kenkien lahjoitusmatkalla Kolumbiassa.

Mainoksen toteuttivat BBDO:n Atlantan ja New Yorkin toimistot. Ohjaajana toimi kahdesti Oscar-ehdokkaana ollut Bennett Miller, joka ohjasi myös AT&T:n ja Tomsin yhteismainoksen vuonna 2009.

Osana kampanjaa Toms aikoo lahjoittaa erikoisia Oscar-kenkiä faneilleen palkintogaalan aikana. Kenkiä lahjoitetaan yhtiön sosiaalisen median kanavissa.

 

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Viihdeteknologia

28.03.2017 19:12

Kotimainen palvelu haastaa Netflixin

Uudistettu MTV:n C More -palvelu toimii samaan tapaan kuin kansainvälisesti tunnetut suoratoistopalvelut Netflix ja HBO.-