Kampanjat

M&M 15.4.2016 10:30

"Kokeilusta koukkuun on lyhyt matka" - Kampanja antaa tupakoinnin vaarojen kuulua karulla tavalla

Syöpäjärjestöjen kampanja on suunnattu nuorille, joita kannustetaan niikotiinittomaan elämäntapaan.

Uusi Riippuvuuden ääni -nuorisokampanja keskittyy nikotiiniriippuvuuden haittoihin ja sen tarkoitus on kannustaa nuoria olemaan kokeilematta erilaisia savuketuotteita.

Kampanjassa nähdään Riippuvuuden ääni -filmi, joka on markkinointiviestintä- ja mediatoimisto Havas Helsingin Syöpäjärjestöille suunnittelema ja Cocoan tuottama.

Filmissä nähdään versio Alesson kappaleesta Heroes, jonka esittää kurkunpään syövän läpikäynyt entinen tupakoija Ossi Haajanen.

Filmi kuuluu laajempaan kampanjaan, jossa Syöpäjärjestöt kannustavat nuoria valitsemaan nikotiinittoman elämäntyylin.

Riippuvuuden ääni -kampanjaa ovat tukemassa muun muassa Suomen euroviisuedustaja Sandhja, Janna Hurmerinta, sekä joukko suomalaisia nuoria artisteja.

Kampanjafilmi on osa Syöpäjärjestöjen monivuotista nuorisotupakoinnin vastaista toimintaan.

Havas ja Syöpäjärjestöt ovat aiemminkin tehneet yhteistyötä, jonka tuloksena syntyivät muun muassa raskausajan tupakointiin huomion kiinnittänyt Baby Love sekä tupakoiville pienten lasten vanhemmille suunnattua The Breath Holder.

Havas Helsinki on osa kansainvälistä Havas Groupia, joka toimii yli sadassa maassa.

Kumppaniblogit

Kaupallinen yhteistyö

Mainonnan monitaho

22.09.2017 10:37

Tuula Kallio valittiin Mainonnan Monitahon saajaksi

Dagmarin Tuula Kallio on vuoden 2017 Mainonnan Monitaho -tunnustuksen saaja. Hän haluaa ohjata tunnustukseen kuuluvan MAT-säätiön stipendin startupille, joka edistää tekoälyn ja teknologian hyödyntämistä markkinoinnissa. 5 000 euron arvoisen stipendin saavaa yritystä etsitään vielä.